خبرگزاری کار ایران

استعدادیابی باعث ثبات نتایج می‌شود؛

گودرزی: دنبال جایگزین مناسب برای افشارزاده هستیم/ استعفای معاونانم شایعه است

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۳۴۹

وزیر ورزش با بیان اینکه از بین مدیران سرخابی تنها بهرام افشارزاده دو شغله است، گفت: به دنبال جایگزین مناسبی برای وی در باشگاه استقلال هستیم .

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای استعدادیابی فدراسیون های ورزشی در جمع خبرنگاران افزود: افشارزاده جای خود را در باشگاه استقلال به فرد دیگری خواهد داد.

گودرزی درباره نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای استعدادیابی فدراسیونهای ورزشی، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه کار منظم و منسجمی است که بسیار عالی در حال برگزاری است و نشان می دهد که هر فدراسیون در چارچوب عمومی و تعریف شده ای در زمینه استعدادیابی فعالیت می کند و با توجه به معیارها و مقیاس ها هر فدراسیون موضوع مهم استعدادیابی را در دستور کار خود دارد.

وی اظهار داشت: اگر دوستان تلاش کنند براساس برنامه مدون در زمینه استعداد یابی حرکت کنند و در طول فرایند اصلاحاتی که مورد نیاز است را پیش بینی کنند ظرف 3 تا 4 سال آینده بحث استعدادیابی تقویت می‌شود که این امر به تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی کمک خواهد کرد و نتایج پایداری را به دنبال خواهد داشت و دیگر شاهد افت و خیز در نتایج نخواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: البته در استعدادیابی کارهای عمیق تری در کشور بر اساس اولویت رشته ورزشی در هر منطقه در حال انجام است که مراحل نهایی را می گذراند و در این رابطه نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

گودرزی درخصوص حمایت از قهرمانان ورزشی از جمله احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن،گفت: نه تنها احسان حدادی بلکه فدراسیون‌های ورزشی همه قهرمانان خود را تحت نظر دارند و رسانه ها نیز نباید این موضوع را القا کنند که مسئولان و فدراسیون‌ها از قهرمانان حمایت نمی کنند. قهرمانان سرمایه های ملی هستند و به همه آنها توجه داریم و از تلاش همه قدردانی می کنیم، حتی مطالبات چند سال گذشته قهرمانان ورزشی ظرف یک سال و در دو مرحله پرداخت شده است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اینکه شان ورزشکاران را پایین بیاوریم کار درستی نیست و باید به قهرمانان روحیه بدهیم و آنان را از مسئولان جدا نکنیم و امیدوارم که رسانه ها دست در دست مدیران، ورزشکاران و قهرمانان با یک انسجام موجب رشد و توسعه در کشور شوند.

گودرزی همچنین انتشار برخی اخبار درباره استعفای معاونان وزارت ورزش و جوانان را شایعه سازی خواند و با رد این شایعات، یادآور شد: اگر بدانیم این شایعات در کجا ساخته و پرداخته می شود حتما به سرعت جلوی آنرا خواهیم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز