خبرگزاری کار ایران

تیم های المپیکی تقویت می شوند؛

سجادی: ورزشکاران المپیکی ماهیانه 2 میلیون حقوق می‌گیرند/انتخابات تنیس روی میز به بزودی

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۵۵۹

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش از پرداخت ماهیانه 2 میلیون تومان به ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند خبر داد.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پایان جلسه‌ ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت تیم‌ها برای اعزام به المپیک بررسی شد. فدراسیون‌هایی که کسب سهمیه کرده بودند گزارش دادند و همچنین وضعیت سایر فدراسیون‌ها و ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه دارند مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی افزود: مقرر شد علاوه بر تقویت تیم‌ها مسائلی چون مشاوره فنی و همچنین روانشناسی از طرف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در فدراسیون‌ها اعمال شود.

سجادی با اشاره به حمایت و پشتیبانی از ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کردند گفت: مقرر شد که ماهانه مبلغ 20 میلیون ریال پول به عنوان حقوق به ورزشکاران پرداخت شود. این مبلغ از زمان کسب سهمیه تا زمان اعزام پرداخت خواهد شد.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد: خوشبختانه جلسات ستاد طبق روال برگزار می‌شود. درباره کسب سهمیه پارالمپیک هم جناب خسروی وفا توضیحات خوبی ارائه داد. ما سعی می‌کنیم که در سال مانده به المپیک تمام تلاش خود را در جهت آماده‌سازی تیم‌ها و حمایت ورزشکاران انجام دهیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس روی میز گفت: انتخابات این فدراسیون بزودی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز