خبرگزاری کار ایران

بازی به زمین ما بیاید کار سخت می‌شود؛

رضایی: مشکل از خود کی‌روش است/ هجومی بازی کنیم عمان را می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۴۴۴

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: عمان رقیب جدی ما در این گروه است و بازی سختی مقابل آنها داریم.

رحمان رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی سختی مقابل عمان داریم چون رقیب جدی ما در این گروه است. اگر عمان را دست کم نگیریم و تمرکزمان را بالا ببریم این توان را داریم که آنها را شکست دهیم.

وی افزود: مقابل تیم های عربی نباید دفاعی بازی کنیم به خصوص در خانه حریف چون در این‌صورت کارمان خیلی سخت می شود. آنها با شلوغ کردن و کارهای حاشیه ای سعی می‌کنند نتیجه بگیرند اما با ارائه یک بازی هجومی می‌توانیم عمان را ببریم.

رضایی ادامه داد: عمان مهاجمان خوبی دارد و در انتقال بازی از هافبک به حمله خوب عمل می کنند اما در دفاع قوی نیستند و نسبت به حمله شان ضعیف تر هستند و همیشه سعی می‌کنند بازی را در زمین حریف دنبال دنبال کنند. اگر بازی را به زمین ما بکشانند کارمان سخت خواهد شد و باید از جلو پرس کنیم تا کنترل بازی را در دست بگیریم.

رضایی در پایان و در مورد تاثیر حواشی اطراف کی روش و تاثیر آن بر عملکرد تیم ملی گفت: فکر می کنم مشکل از خود کی‌روش است و خودش این حاشیه ها را درست می کند. ما در تیم ملی مربی زیاد داشته ایم  اما هیچ وقت حاشیه نداشتند. در این چند ساله کی‌روش حواشی زیادی داشته و بهتر است خودش از این مسائل خودداری کند. بعید می‌دانم این حواشی تاثیری روی تیم ملی داشته باشد. کی روش خودش را گرفتار حواشی کرده و بعید می دانم در روحیه بچه ها تاثیر داشته باشد. در مجموع در درجه اول مربی باید خودش از حاشیه ها دوری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز