خبرگزاری کار ایران

بازی پرفشاری در پیش داریم؛

کی‌روش: هدف ما صعود قدرتمندانه است/14 سال است مقابل عمان نتیجه نگرفتیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۴۳۰

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار تیم اول و دوم گروه بازی مهمی است و نگرش ما ارایه یک مسابقه خوب و صعود با تمام قوا به دور بعد است.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار ایران برابر عمان افزود: بازی پرفشار و محکمی را شاهد خواهیم بود و تلاش می کنیم در دیدار فردا صعودمان را مقابل تیمی که بازیکنان و مربی خوبی دارد ، قطعی کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چگونه توانستید بازیکنان را بعد از شنیدن خبر درگذشت هادی نوروزی، آماده کنید، گفت: از صمیم قلبم از طرف خودم و اعضای تیم به خانواده نوروزی و جامعه فوتبال تسلیت می گویم و از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدیم. او نه تنها بازیکن خوبی بود بلکه مرد بزرگی بود.

کی روش در مورد شکست سه بر یک ایران برابر عمان در آخرین رویارویی دو تیم گفت: نه تنها در دیدار قبل بلکه ایران در 14 سال قبل نتوانسته نتیجه مثبتی برابر عمان در این کشور کسب کند. می دانیم آنها تیم خوب و بازیکنان خوبی دارد و مربی دارند که 4 سال است در این تیم کار می کند.

وی ادامه داد: در چند ماه گذشته بازی‌های تیم عمان را زیر نظر گرفته و 14 مسابقه این تیم را دیده ام و تلاش می کنیم تیم متفاوت و بدون غروری را در بازی فردا داشته باشیم. وقتی بازیکنانی چون مبارک، فارسی و الخلیل که در این بازی جایگزین عبدالعزیز می شود، نمی‌توان این تیم را دستکم بگیریم و باید با تمام قوا به مصاف این تیم برویم.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که با توجه به اردوی ایران در دبی و شرایط آب و هوایی مسقط فکر می کنید که ایران باید فردا با حریف و تماشاگرانش بجنگد یا با شرایط آب و هوا، گفت: اول باید بگویم که ما به اینجا نیامده ایم که با تیمی بجنگیم بلکه آمده تا با این تیم رقابت کنیم. شرایط جوی برای هر دو تیم یکسان است و این یکی از درسهایی بود که از بازی قبلی برابر عمان گرفتیم و به همین خاطر در اردوی دبی حاضر شدیم.

دیدار تیم های ایران و عمان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه فردا (پنج شنبه) ساعت 18 در عمان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز