خبرگزاری کار ایران

با دعوت رییس فدراسیون جهانی؛

علی‌نژاد در جلسه هیات‌رئیسه و کنگره‌جهانی ووشو شرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۰۹۳

رییس فدراسیون ووشوی ایران و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی در جلسه هیات رئیسه و کنگره جهانی این رشته شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، اجلاس هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو روز 12 نوامبر برابر با 21 آبان ماه و کنگره جهانی 22 آبان در جاکارتای اندونزی برگزار خواهد شد.

مهدی علی‌نژاد رییس فدراسیون ووشوی ایران که عضو هیات رئیسه جهانی است از  سوی فدراسیون جهانی برای برای حضور در اجلاس و کنگره فوق دعوت شده است.

روز 21 آبان ماه و در اجلاس هیات رئیسه تصمیمات مهمی چون ایجاد تغییرات در اساسنامه فدراسیون جهانی و نحوه اداره این فدراسیون در چهار سال آینده مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین میزبان مسابقات جهانی جوانان در سال 2016 و جام جهانی ساندا مشخص خواهد شد.

سپس روز 22 آبان ماه مهدی علی نژاد در کنگره جهانی شرکت خواهد کرد که قرار است در آن، اعضای هیات رئیسه مورد تاید کنگره قرار بگیرند.

طبق اساسنامه، اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی از سوی قاره‌ها انتخاب می‌شوند که طبق آن مهدی علی نژاد در اجلاس قاره‌ای که تیرماه در ماکائو برگزار شد بار دیگر نماینده قاره پهناور در هیات رئیسه فدراسیون جهانی برای 4 سال آینده انتخاب شد.

علی‌نژاد پیش از این نیز در عضویت هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو بود. وی همچنین نایب رئیسه آسیا و رییس فدراسیون غرب و آسیای میانه محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز