خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ناشنوایان- چین تایپه؛

7 مدال دوومیدانی و پیروزی فوتبال و فوتسال ناشنوایان

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۹۵۸

کاروان ورزشی ناشنوایان ایران در چهارمین روز بازی های آسیا - اقیانوسیه به 7 مدال دست یافت و تیم های فوتبال و فوتسال از سد حریفان خود گذشتند.

به گزارش ایلنا، در ادامه بازی‌های ورزش ناشنوایان آسیا - اقیانوسیه و در دوی ٤٠٠ متر با مانع مسلم شیرزاد سریع تر از دونده های چین تایپه و ژاپن به خط پایان رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

در پرش طول هادی صالحی بعد از پرنده ژاپنی مدال نقره گرفت و پس از او یاشار وقار به مدال برنز دست یافت.

در ماده ٢٠٠ متر مردان سجاد ماهپور صاحب مدال برنز شد و در بخش زنان مریم عبدی به مدال نقره رسید و صغری ربیعی چهارم شد.

در فینال ٨٠٠ متر زنان مریم عبدی سوم شد و مدال برنز گرفت.

آخرین مدال صبح امروز (سه شنبه )به احمد روایه در ٨٠٠ متر مردان رسید که توانست پس از ورزشکاران ژاپن و عراق به مدال برنز برسد.

تیم فوتسال ناشنوایان ایران نیز امروز در نخستین مسابقه خود در این دوره از رقابت ها با نتیجه 21 بر 2 از سد امارات گذشت. این تیم در دومین مسابقه خود فردا به مصاف ژاپن می رود.

تیم فوتبال ایران هم در سومین دیدار خود 11 بر یک قزاقستان را از پیش رو برداشت. فوتبالیست های ناشنوای ایران در دو مسابقه قبلی خود پنج بر صفر از سد استرالیا و چهار بر صفر از سد ژاپن گذشته بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز