خبرگزاری کار ایران

در دفاع و دروازه مشکل داریم؛

محمدی: تیم امید پتانسیل حضور در المپیک را دارد/ انتخابی‌المپیک تیم‌ها با تمام قدرت می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۷۵۴

مربی سابق تیم ملی امید کشورمان گفت: وضعیت تیم ملی امید در دفاع و دروازه نگران کننده است.

اکبر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ملی امید ما در خط هافبک و حمله شرایط خوبی دارد اما در دفاع و درون دروازه وضعیت نگران‌کننده است. البته با حضور اخباری درون‌دروازه امیدواری‌هایی هست اما اخباری به تنهایی نمی‌تواند کاری کند.

وی افزود: تیم ما در دفاع وسط مشکل دارد چراکه روزبه چشمی و محمد دانشگر در واقع هافبک وسط هستند اما در دفاع‌میانی به کار گرفته می‌شوند و به همین دلیل رفتار آنها در محوطه جریمه مشکلاتی ایجاد می‌کند که بازی با عربستان هم روی هر 2 گل حریف دفاع‌های وسط و دروازه‌بان ما مشکل داشتند.

وی ادامه داد: تیم ما در حمله امیدوارکننده است چون بازیکنان باکیفیتی داریم اما در مسابقات غرب آسیا مهاجمان متخصص زیادی نبرده‌ایم و فقط ارسلان مطهری مهاجم تخصصی است و سردار آزمون و علیرضا جهانبخش و بهنام برزای را می‌توانیم به آنها اضافه کنیم.

مربی سابق تیم ملی امید اظهار داشت: به نظر می‌رسد تیم امید قرار است با یک مهاجم بازی کند و البته این نظر سرمربی و کادر فنی است اما بعضی از پست‌ها ترافیک بازیکن زیاد است مثل هافبک‌وسط که 7-8 نفر را داریم و این کار را برای سرمربی و کادر فنی سخت می‌کند. ممکن است گفته شود تیم ما با 3 هافبک بازی می‌کند اما حضور این همه هافبک در تیم ملی امید مشکل ایجاد می‌کند.

محمدی در پایان گفت: این تیم پتانسیل دارد و در این 7 ماه باید پیشرفت کرده باشند. در غرب آسیا همه تیم‌ها با تمام ظرفیت خودشان به میدان نمی‌آیند پس ما هم مثل بقیه هستیم و در انتخابی المپیک است که همه با تمام قدرت می‌آیند. این تیم خوب بازی می‌کند و می‌تواند به المپیک برود و همه کمک کنند تا این اتفاق بیفتد چون حضور ما در المپیک به نفع همه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز