خبرگزاری کار ایران

فوتبال غرب آسیا- قطر؛

توقف امیدهای ایران مقابل عربستان در 8 دقیقه/حسرت گلی که ارسلان نزد!

تیم فوتبال امید کشورمان در 8 دقیقه پایانی با یک گل به خودی پیروزی را با تساوی مقابل عربستان در رقابت های فوتبال غرب آسیا عوض کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار خود در اولین دوره رقابت های فوتبال کمتر از 23 سال آسیا که به میزبانی قطر برگزار می شود، عصر امروز به مصاف عربستان رفت و در پایان به تساوی 2-2 دست یافت.

این دیدار که در ورزشگاه لخویا و به قضاوت داور فلسطینی برگزار شد، هر دو گل تیم امید ایران در نیمه اول توسط ارسلان مطهری مهاجم با آتیه تیم امید کشورمان در دقایق 9 و 16 به ثمر رسید. تیم عربستان نیز گل های خود را در دقیقه 18 توسط عبدالله محمد از روی نقطه پنالتی و گل به خودی مدافع تیم ایران در دقیقه 82 به ثمر رساند.

تیم کشورمان در دقیقه 54 باز هم توسط ارسلان مطهری می توانست به گل سوم دست یابد که این توپ در آخرین لحظه توسط مدافع عربستان به کرنر رفت. ضمن اینکه 2 دقیقه قبل از این محمدرضا اخباری با واکنشی تماشایی مانع از گلزنی مهاجم عربستان شد.

امید ایران و عربستان

عبدالله فیصل دروازه بان تیم عربستان در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

محمد خاکپور تیم کشورمان را در این دیدار با ترکیب محمد رضا اخباری، روزبه چشمی، رضا علیاری، علی عبدالله زاده، علی کریمی، علیرضا نقی زاده، ماهان رحمانی، حسین فاضلی، میلاد محمدی، ارسلان مطهری و محمد دانشگر به میدان فرستاد.

بازیکنان تیم امید در این دیدار برای همدردی با جانباختگان حادثه منا و خانواده نوروزی با بازوبند سیاه وارد زمین شدند.

تیم کشورمان در نخستین دیدار خود با نتیجه 2 بر صفر بحرین را شکست داده بود و با این تساوی 4 امتیازی شدند و برای صعود از گروه B باید در انتظار نتیجه دیدار بحرین و عربستان در روز پایانی مرحله مقدماتی بنشیند. 

 در صورتی که تیم ایران به عنوان تیم دوم گروه به کار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتبال غرب آسیا پایان دهد، برای راهیابی به مرحله حذفی این مسابقات باید در انتظار نتایج دیگر گروه‌ها بماند تا شاید به عنوان بهترین تیم دوم گروه‌های سه‌گانه به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها صعود کند.

مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا، 8 تا 22 مهر ماه در کشور قطر برگزار می شود که تیم ایران در گروه B این مسابقات با بحرین و عربستان همگروه است. 

صدا و سیما اعلام کرد به دلیل درخواست نامتعارف شرکت پخش کننده این دیدار و مبلغ بالای درخواستی، پخش زنده این دیدار امکان پذیر نشد.

کد خبر : ۳۱۰۵۳۴