خبرگزاری کار ایران

اتحاد در تیم‌ملی تکواندو موج می‌زند؛

حجی‌زواره: خودم خواستم در گرندپریکس منچستر نباشم/ هنوز از مرگ هادی نوروزی شوکه‌ام

ملی‌پوش تکواندوی کشورمان اعلام کرد در دور سوم گرندپریکس روی شیاپ‌چانگ نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود حجی‌زواره که با انصراف از حضور مقابل مهدی خدابخشی زمینه‌ساز کسب مدال طلای او در گرندپریکس ترکیه شد، از عدم حضور خود در مسابقات گرندپریکس منچستر خبر داد.

حجی‌زواره در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: من اردیبهشت‌ماه از مسابقات جهانی روسیه برگشتم و از آن روز تا حالا مدام روی شیاپ‌چانگ هستم.

وی افزود: مصدومیت کهنه‌ای دارم که کمی برای من مشکل‌ساز شده بود به همین دلیل از حضور در دور سوم مسابقات گرندپریکس که در منچستر برگزار می‌شود انصراف دادم.

ملی‌پوش تکواندو در پاسخ به این سئوال که آیا عدم حضور در این رقابت‌ها جایگاه او را در رنکینگ‌جهانی به‌ خطر نمی‌اندازد، گفت: من تحت هر شرایطی در پایان دور سوم گرندپریکس در رده 4 رنکینگ باقی می‌مانم. مطمئن باشید به تمام این مسائل فکر کرده‌ام و خودم را برای رقابت‌های آتی آماده می‌کنم.

وی درباره رو به رو نشدن با خدابخشی در رقابت‌های گرندپریکس ترکیه گفت: به هر حال این موضوع نظر کادر فنی بود و من به این تصمیم احترام گذاشتم.

وی با بیان اینکه همدلی و اتحاد در تیم‌ملی تکواندو موج می‌زند، افزود: خدابخشی در حال حاضر نفر اول رنکینگ است و باید این جایگاه را حفظ می‌کرد. فرقی ندارد چه کسی اول یا دوم باشد، مهم این است جایگاه برای تکواندوی ایران باشد.

دارنده مدال طلای جهان با اشاره به بازی‌های المپیک 2016 بیان داشت: آرزوی هر ورزشکاری است در بازی‌های المپیک حضور داشته باشد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهم کرد.

حجی‌زواره تصریح کرد: انسان با امید زنده است. می‌دانم کارم برای حضور در المپیک 2016 ریو سخت است اما انسان امیدواری هستم.

وی در پایان با اشاره به خبر فوت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس گفت: واقعا 2 روز است در شوک هستم. ورزش ما یکی از با اخلاق‌ترین‌ ورزشکاران خود را از دست داد. این مصیبت را به جامعه ورزش و خانواده محترم نوروزی تسلیت عرض می‌کنم.

کد خبر : ۳۰۹۸۷۵