خبرگزاری کار ایران

عده‌ای نمی‌خواهند تیم‌ملی موفق شود؛

ظریف: تصمیم کواچ درباره من درست نبود/قول می‌دهم المپیکی شویم

لیبروی سابق تیم ملی والیبال گفت: تصمیم کواچ درباره من درست نبود.

به گزارش ایلنا، فرهاد ظریف ضمن بیان این مطلب افزود: من همیشه تابع نظر مسئولان فدراسیون و سرمربی هستم اما کواچ در مورد من تصمیم درستی نگرفت.

وی درباره وضعیت تیم ملی والیبال گفت: در جامعه این شایعه قوت گرفته که بازیکنان کوتاهی کردند اما من قول می‌دهم که بچه هابه المپیک راه خواهند یافت.

ظریف که با برنامه ورزش بدون ویراش گفتگو می‌کرد در ادامه افزود: بازیکنان بعد از بازی با آرژانتین از نظر روحی با مشکلاتی مواجه شدند و نیازمند حمایت مسئولان ورزش هستند و اگر بخواهیم این شایعات بی اساس را به سمت این ورزش سوق دهیم با دست خودمان زمینه نابودی تیم ملی والیبال را فراهم می‌کنیم.

ظریف همچنین بیان کرد: در آینده حامیان واقعی تیم ملی مشخص خواهند شد و کسانی که به موفقیت بازیکنان علاقه ندارند، رسوا می‌شوند. بچه‌های تیم ملی سختی زیادی را تحمل می‌کنند و درست نیست به بهانه عدم کسب نتیجه خوب آنها را زیر سئوال ببریم.

وی در ادامه اظهار کرد: از مردم و منتقدان درخواست می‌کنم صبر داشته باشند و از حمایت تیم ملی دست برندارند. فدراسیون هم تلاش کند مشکلات را برطرف نماید .

وی درباره بازگشت به تیم ملی یادآوری کرد: کواچ در بحث مدیریتی ضعیف عمل کرد و تحت تاثیر برخی حاشیه‌ها قرار گرفت و با من طوری رفتار کرد که باعث جدایی من از بچه‌ها و تیم ملی شد.  

کد خبر : ۳۰۹۸۴۲