خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا

دنیا به کام بزرگان بود/رونالدو به رکورد رائول رسید

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۴۳۸

دومین شب از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم های مدعی همراه بود.

به گزارش ایلنا،از گروه نخست مسابقات لیگ قهرمانان اروپا کهکشانی های مادرید با دبل کریستیانو رونالدو از سد مالمو سوئد گذشتند.

رونالدو با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند به رکورد 323 گل زده "رائول گونزالس" گلزن افسانه ای مادریدی ها رسید تا در آستانه ثبت رکورد جدید با پیراهن رئال مادرید قرار گیرد.

در دیگر دیدار این گروه پاریس سنت ژرمن با سه گل سرگی آئوریور،داوید لوئیز و زلاتان ابراهیمویچ از سد شاختار دونتسک اوکراین گذشت و با 6 امتیاز و به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.

از گروه دوم منچستر یونایتد که در دیدار اول مقابل آیندهون هلند شکست خورده بود با گل های خوان ماتا و کریس اسمالینگ در مقابل تک گل کالیجوری از سد ولفسبورگ گذشت تا با کسب این سه امتیاز حساس همچنان امیدوار به صعود باشد.

در بازی دوم این گروه نیز زسکا مسکو با نتیجه سه بر دو از سد آیندهون هلند گذشت تا سه تیم سه امتیازی در این گروه حضور داشته باشند.

نتایج سایر دیدارهای شب دوم  لیگ قهرمانان اروپا به قرار زیر است:

گروه سوم

گالاتاسرای 2-2 آستانا

بنفیکا 2-1 آتلتیکو مادرید

گروه چهارم

منچستر سیتی 2-1 مونشن گلادباخ

سویا 0-2 یوونتوس

 

  

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز