خبرگزاری کار ایران

بازیکنان باید با جدیت وارد میدان شوند؛

آقاکوچکی: کره‌جنوبی توانایی مقابله با ایران را ندارد/ باخت به فیلیپین اتفاقی بود

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران گفت: توان بالای بازیکنان در کنار اندیشه های بائرمن منجر به قهرمانی ایران در جام ملت ها و کسب سهمیه المپیک می شود.

به گزارش ایلنا، عباس آقا کوچکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در آستانه بازی ایران برابر کره‌جنوبی از نتایج تیم ملی بسکتبال ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه حضور ایران در رقابت‌های ویلیام‌جونز و مرحله مقدماتی جام‌ملت‌های آسیا، ملی‌پوشان کشورمان به هماهنگی خوبی دست پیدا کرده‌اند. بازی با برنامه ملی‌پوشان در جام‌ملت‌ها کاملا مشهود است و انگیزه بازیکنان برای کسب جام قهرمانی در تیم احساس می‌شود.

وی در ادامه افزود: باخت تیم ایران در مرحله دوم به فیلیپین یک اتفاق بود و می‌تواند منشاء روانی و انگیزشی برای بازیکنان و کادر فنی داشته باشد. بازیکنان ناخواسته تیم فیلیپین را دست کم گرفتند و همین موضوع باعث باخت مقابل تیم فیلیپین شد.

این مربی بسکتبال درباره شرایط ایران در آستانه دیدار با کره‌جنوبی و همچنین دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و فینال به ایلنا گفت: باخت به فیلیپین عامل موفقیت‌ایران برابر کره‌جنوبی می‌شود. بازیکنان باید با جدیت و تمرکز بالا در مرحله‌حذفی وارد میدان شوند. تیم ملی بسکتبال ایران با اندیشه‌های بائرمن آلمانی می‌تواند با پیروزی بر کره و سایر تیم‌های قدرتمند آسیا ضمن کسب سهمیه المپیک 2016 ریو، جام قهرمانی را بالای سر ببرد .

کد خبر : ۳۰۹۳۵۷