خبرگزاری کار ایران

جام پارس هشدار جدی برای ما بود؛

سیفی:برای هتریک مدال طلای جهان برنامه دارم/چین مالک ووشو دنیاست

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۳۰۰

نماینده ووشوی کشورمان گفت: برای کسب سومین مدال طلای جهان خود برنامه ویژه ای دارد.

محسن محمد سیفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در شرایط خوبی به سر می برم و امیدوارم روند رو به رشد خود را تا مسابقات جهانی اندونزی ادامه دهم.

وی افزود:با توجه به اینکه تمرینات قدرتی و پر فشاری را دنبال می کنم به مرز 80 درصد آمادگی رسیدم و به امید خدا تا قهرمانی جهان به آمادگی کامل خواهم رسید.

ملی پوش ووشو کشور درباره مصدومیت دست خود اعلام کرد: خداروشکر دیگر دردی ندارم و خیلی راحت تر از گذشته تمرینات خود را دنبال می کنم.

قهرمان ووشو جهان درباره رقابت های جام پارس عنوان کرد: در این رقابت ها کشورهایی مانند هند و ویتنام ثابت کردند که برای ووشو برنامه دارند و هشدار جدی به ما و سایر کشورهای صاحب سبک ووشو دادند.

سیفی ادامه داد:تفکر اصلی این کشورها موفقیت در جهانی 2018 است اما شک نکنید که در رقابت های قهرمانی جهان اندونزی که از حدود 40 روز دیگر آغاز خواهد شد، ووشوکاران هند و ویتنام در برخی اوزان شگفتی ساز خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه کشور چین مالک ووشو دنیا است، گفت:بی شک ما بعد از چین پرقدرت ترین تیم ووشو در دنیا هستیم. اگر ووشوی دنیا در حال پیشرفت است، ما هم درجا نزدیم و روز به روز پیشرفت کرده ایم.

سیفی درباره برگزاری دیدار تدارکاتی با چین اظهار داشت:تن به تن شدن با سانداکاران چینی ما را یک مرحله در برنامه هایمان جلو می اندازد. شک نکنید که دیدار دوستانه ما با چین پیش از مسابقات قهرمانی جهان حس مبارزه را در ما بیشتر می کند.

سیفی با اشاره به اینکه همیشه در پی خوشرنگ ترین مدال است، افزود: فرقی ندارد که با چه حریفی دیدار می کنم. برای کامل کردن هتریک مدال طلای جهانی خود برنامه دارم و برای دستیابی به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز