خبرگزاری کار ایران

احتمالا با قطر روبرو شویم؛

بائرمن: فلسطین به اندازه فیلیپین قدرتمند نبود/ روزهای مرگ و زندگی فرا رسید

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۸۰۸

سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به صعود ایران به جمع 8 تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از این پس روزهای مرگ و زندگی بر مسابقات حاکم است.

به گزارش ایلنا، آخرین دیدار تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا امروز سه‌شنبه مقابل فیلیپین برگزار شد که طی آن ملی‎پوشان بسکتبال کشورمان موفق شدند حریف خود را 94 بر 48 شکست دهند.

در پایان این دیدار درک بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه فیلم دیدار مقابل فیلیپین را شب گذشته تماشا کردیم، اظهار داشت: در آن مسابقه دفاع خوبی نداشتیم و توپ را خوب حرکت ندادیم. به همین دلیل با بازیکنان تیم صحبت کردم تا این ایرادها را رفع کنیم.

وی یادآورشد: فلسطین به اندازه فیلیپین قدرتمند نبود ولی در دیدار مقابل این تیم دوباره دفاع خوبی انجام دادیم و برای سایر دیدارهای‎مان آماده شدیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: یک روز تا مرحله بعد فرصت داریم. هنوز حریف‎مان مشخص نیست اما احتمال رویارویی با قطر وجود دارد. اگر مثل تمام مسابقات قبلی به جز نیمه دوم دیدار با فیلیپین بازی کنیم، مشکلی نداریم. از مرحله بعد شرایط مرگ و زندگی در مسابقات حاکم است و باید مراقب باشیم.

باورمن با رضایت از عملکرد حامد حدادی در دیدار مقابل فلسطین گفت: بعد از مسابقات، جلسه‎ای اختصاصی با هر بازیکن برگزار می‎کنیم. دیروز بعد از دیدار مقابل فیلیپین با حامد حدادی هم صحبت کردیم. او یکی از بازیکنان کلیدی ایران است. دیروز تا حدودی مثل همیشه نبود؛ اما مقابل فلسطین به شرایط همیشگی خود بازگشت و از عملکردش کاملا راضی هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز