خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال؛

نخستین شکست پیکان مرزبان در رفسنجان/پیروزی پرگل ماشین سازی مقابل پاس همدان

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۷۲۲

مسابقات فوتبال لیگ دسته اول با نخستین شکست پیکان در زمین مس رفسنجان و پیروزی تیم‌های ماشین سازی، خیبر خرم آباد، خونه به خونه، نساجی ، گیتی پسند پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته هشتم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز دوشنبه با برگزاری 6 مسابقه پیگری شد که در رفسنجان، تیم پیکان صدرنشین مقابل مس تن به شکست داد تا نخستین باخت خود را در این رقابت ها تجربه کند.

در دیگر بازی برگزار شده، نساجی مازندران با نتیجه 2 بر یک از سد شهرداری اردبیل یکی از مدعیان این رقابت ها گذشت تا با تکیه بر این سه امتیاز، به وضعیت خود در جدول رده‌بندی این مسابقات سروسامان دهد. پارسه هم در ادامه روزهای بدون بردش، در خانه مقابل مس کرمان رده سومی به تساوی یک بر یک رضایت داد.

گل‌گهر سیرجان هم در ورزشگاه خانگی برابر خونه به خونه تن به شکست یک بر صفر داد. خونه به خونه با این پیروزی 14 امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول رسید. گیتی‌پسند اصفهان هم با نتیجه 3 بر یک فولاد یزد را از پیش رو برداشت.

در روزی که بازی نفت مسجدسلیمان و داماش گیلان لغو شد، تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و صنعت نفت آبادان هم در ورزشگاه خلیج فارس به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

نتایج دیدارهای هفته هشتم لیگ دسته اول به این شرح است:

نساجی مازندران 2 -شهرداری اردبیل یک
مس رفسنجان 2 - پیکان یک
گل گهرسیرجان صفر - خونه به خونه یک
گیتی پسند3 - فولاد یزد یک
پارسه تهران یک - مس کرمان یک
آلومینیوم هرمزگان یک - نفت آبادان یک
خیبر خرم‌آباد یک - آلومینیوم اراک یک
ماشین‌سازی‌تبریز 3 - پاس‌همدان یک
نفت‌ مسجد سلیمان- داماش گیلان(لغو شد)
ایران جوان بوشهر صفر - فجر سپاسی شیراز یک
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز