خبرگزاری کار ایران

کیهانی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

ایجاد تغییرات گسترده‌ در فدراسیون دوومیدانی/هنرم جذب مخالفان است/غیبتم ربطی به جذب اسپانسر نداشت

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۵۷۷

رئیس فدراسیون دوومیدانی مدعی شد تاکنون 2 اسپانسر برای دوومیدانی جذب کرده و در حال رایزنی برای همکاری با یک بانک خصوصی است.

مجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب در مورد غیبت 20 روزه خود پس از برگزاری مجمع و شایعاتی که در این زمینه مطرح شد، گفت: بنده برای توسعه پایدار دوومیدانی ناگزیر بودم برنامه مفصلی را به وزارت ورزش ارائه کنم که در آن جزئیاتبرنامه و همکارانم مشخص باشند و تاخیر حضورم در فدراسیون تنها به همین دلیل بود.

دنبال تدوین جزئیات برنامه هایم بودم

کیهانی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شد این تاخیر بدلیل قطعی شدن جذب اسپانسر بوده است، گفت: غیبتم هیچ ارتباطی با جذب اسپانسر نداشت و در این مدت در حال تدوین جزئیات برنامه هایم بودم و اتفاقا امروز در این زمینه دیداری با سجادی داشتم و هماهنگی های لازم را با وی انجام دادم.

شنبه به فدراسیون می روم

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه سرانجام چه زمانی رسما در فدراسیون حضور خواهد یافت، گفت: امیدوارم از اوایل هفته آینده رسما کارم را در فدراسیون شروع کنم.

2 اسپانسر به فدراسیون معرفی کردم

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تاکنون در زمینه جذب اسپانسر توفیقی داشته یا نه گفت: بنده مدیر بازاریابی هستم و آنهایی که می گویند بنده سابقه مدیریت ندارم بدانند که سال هاست در بخش بازاریابی یکی از بانک های خصوصی سابقه مدیریت داشتم. تاکنون هم 2 اسپانسر به فدراسیون معرفی کردم که در دوره سرپرستی طباطبایی با فدراسیون همکاری داشتند.

مذاکره با یک بانک خصوصی

کیهانی یادآور شد: بنده هم مذاکراتی با یک بانک خصوصی انجام دادم و این رایزنی ها ادامه دارد . البته فرآیند جذب اسپانسر کوتاه مدت نیست و پروسه خودش را دارد و امیدوارم با تلاش هایی که انجام می شود بتوانیم در این زمینه گام های اساسی و ماندگاری برداریم که به نفع دوومیدانی ایران باشد.

دو شغله نیستم

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه مشکلی با حضور همزمان در این مسئولیت و مدیریت بازاریابی بانک خصوصی ندارد، گفت: در نظر دارم از محل کارم ماموریت بگیرم تا به صورت تمام وقت در خدمت فدراسیون دوومیدانی باشم و با توجه به خصوصی بودن بانکی که در آن مسئولیت دارم شامل قانون دو شغله بودن نیستم.

تحول در کادر اجرایی فدراسیون

وی در مورد احتمال تغییرات در فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: قطعا تغییرات گسترده ای در کادر اجرایی فدراسیون خواهم داشت و تلاش می کنم تا از نیروهای کارآمد و متخصص در بخش های اجرایی فدراسیون استفاده کنم و به جای مدیریت فردی به دنبال حاکم کردن سیستم باشیم.

نظرات منتقدین محترم است

کیهانی در بخش دیگری از سخنان خود درباره انتقاداتی که تیمور غیاثی در مجمع فدراسیون نسبت به آینده دوومیدانی با مدیریت وی مطرح کرد، گفت: وی یکی از پیشکسوتان ارزشمند دوومیدانی ایران است و نظراتش برای من محترم. بنده به عنوان رئیس فدراسیون باید این هنر را داشته باشم که حتی مخالفان را هم جذب کنم تا از تمام ظرفیت و توان موجود برای کمک به دوومیدانی ایران استفاده کنیم.

استفاده از عقاید ناهمگون در مدیریت فدراسیون

وی ادامه داد: برای مدیریت آینده دوومیدانی همه دعوت‌اند حتی مخالفان و آنهایی که اعتقادی به مدیریت بنده ندارند. تلاش من این است تا عقاید ناهمگون را در مدیریت آینده فدراسیون کنار هم قرار دهم و به جای فرد ، سیستم را حاکم کنم تا دوومیدانی با تغییر افراد دستخوش نوسان نشود.

قدیمی‌ها جایشان را در فدراسیون پیدا کنند

رئیس فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد: اعتقا دارم افراد باید با شایستگی های خودشان در فدراسیون مسئولیت بگیرند و نیازی نیست در پست های اجرایی افراد حتما هم عقیده باشند. قدیمی ها و باتجربه ها باید خودشان جای شان را در فدراسیون پیدا کنند.

کمک به حدادی عزم جدی می خواهد

کیهانی در بخش دیگری از سخنان خود درباره وضعیت احسان حدادی برای بازگشت وی به دوران اوج خود گفت: باید هر کاری که می توانیم برای احسان انجام دهیم. از امکانات اردویی گرفته تا جذب مربی خوب و کاربلد خارجی. البته کمک به حدادی یک عزم جدی از وزارت ورزش تا کمیته ملی المپیک و فدراسیون را می طلبد.

بوخونسوف را می‌آوریم

وی ادامه داد: تلاش داریم تا شرایط همکاری بوخونسوف مربی احسان حدادی را فراهم کنیم و با توجه به زمان 9 ماهه ای که تا المپیک ریو در اختیار داریم این  مربی با وجود سن بالایی که دارد، بهترین گزینه است.

فقط احسان شانس مدال المپیک دارد

رئیس فدراسیون دوومیدانی یادآور شد: واقعیت این است که به جز احسان شانس دیگری برای کسب مدال در المپیک نداریم و باید تلاش کنیم تا این پرتابگر ارزنده کشورمان را از نظر روحی و جسمانی برای کسب مدالی حتی خوشرنگ تر از لندن آماده کنیم که البته همان طور که گفتم این امر نیاز به یک عزم و اراده جدی دارد.

ملاقاتی با وزیر ورزش نداشتم

کیهانی در پایان در مورد اینکه آیا پس از کسب رای اعتماد مجمع دیداری با وزیر ورزش داشته است یا نه گفت: با وزیر ملاقاتی نداشتم ولی با معاون ایشان جلساتی داشتم و هماهنگی های لازم را برای پیشبرد کارها با او انجام دادم و خوشبختانه مسئولان وزارت ورزش نگاه حمایتی خوبی نسبت به دوومیدانی دارند و امیدوارم با این نگاه بتوانیم اتفاقات ماندگار و اثرگذاری در این ورزش پایه رقم بزنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز