خبرگزاری کار ایران

حرف‌هایم را روی تاتامی می‌زنم؛

ملایی: طلسم برنزهایم را می‌شکنم/ واقعیت‌های جودو را گفتم

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۲۷۹

نماینده تیم ملی جودو کشورمان گفت:خودم هم از کسب مدال برنز خسته شده ام و می‌خواهم طلسم نیمه نهایی‌ها را بشکنم.

سعید ملایی در گفت‌وگو با خبرنگارایلنا،ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: پس از بازگشت از رقابت های قهرمانی جهان، تمرینات خود را پیگیری کردم و در حال حاضر در اردوی تیم جودوی ارتش کشورمان هستم.

وی افزود: بزودی راهی کره جنوبی می‌شوم تا در مسابقات نظامیان جهان روی تاتامی بروم.

ملایی درباره وضعیت جسمانی خود یادآور شد: پس از بازگشت از قهرمانی جهان کمی به لحاظ بدنی افت کردم اما با تمریناتی که زیر نظر یاوری مربی بدنساز خود داشتم، خیلی زود به شرایط آرمانی برگشتم و با آمادگی کامل در مسابقات نظامیان جهان حضور پیدا می‌کنم.

ملایی با اشاره به این که بعد از رقابت های جهانی با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد، گفت: قبول دارم که یکسری حواشی وجود داشت.به هر حال من به عنوان نماینده تیم ملی واقعیت ها را عنوان کردم تا مردم در جریان باشند.

وی ادامه داد:پس از اینکه با مسئولان فدراسیون جودو صحبت کردم، قرار شد تا مشکلات بزودی برطرف شود و من هم بدون هیچ مشکلی به تمرینات برگشتم.

ملی پوش جودو ضمن بیان این مطلب که هیچگاه دنبال حاشیه نبودم، یادآور شد: گذشته را فراموش کردم و نگاهم به آینده است. من دوست دارم برای جودوی ایران افتخار آفرینی کنم و برای دستیابی به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

ملایی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی طلسم مدال های برنز خود را می شکند، اظهار داشت: شک نکنید که این طلسم را می شکنم. نمی‌دانم چرا همیشه در مرحله نیمه نهایی با مشکل مواجه می شوم. امیدوارم در مسابقات نظامیان جهان به دیدار پایانی راه پیدا کنم چون خودم هم از برنز خسته شده‌ام.

وی در مورد کیفیت لباس‌های اهدایی فدراسیون جهانی بیان داشت: من از مغولستان برای خودم لباس خریدم و با همان لباس تمرین می‌کنم و در جریان کیفیت لباس‌های اهدایی فدراسیون جهانی نیستم.

ملایی در پاسخ به این سئوال که آیا می‌تواند در المپیک 2016 روی سکو قرار بگیرد، گفت: عادت ندارم که وعده های پوچ بدهم. من مرد عمل هستم و حرف هایم را روی تاتامی می‌زنم. این توانایی را در خودم می‌بینم که در المپیک 2016 ریو روی سکو باشم اما نمی‌توانم قولی در این مورد بدهم.

وی در مورد وضعیت دوست صمیمی اش "جواد محجوب" عنوان کرد: جواد در حال حاضر شرایط خوبی دارد و شک نکنید که می‌تواند سهمیه المپیک را کسب کند.

ملایی در پایان اذعان داشت: من و محجوب سهمیه المپیک را در مشتمان داریم. فدراسیون جودو از همین الان به فکر سهمیه سوم جودو ایران در بازی های المپیک 2016 باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز