خبرگزاری کار ایران

برای دیدار با عمان و ژاپن؛

مهاجم ذوب‌ به تیم ملی دعوت شد/ اعلام برنامه آماده‌سازی ملی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۸۵۶

کاوه رضایی به عنوان بیست و ششمین بازیکن به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

به گزارش ایلنا، کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران، کاوه رضایی بازیکن تیم ذوب آهن را به عنوان بیست و ششمین بازیکن تیم ملی برای حضور در دیدار برابر عمان و ژاپن به این تیم دعوت کرد.

چهارشنبه گذشته کادرفنی 25 بازیکن را به اردو دعوت کرده بود و با اضافه شدن کاوه رضایی تعداد ملی پوشان ایران برای دیدار برابر عمان و ژاپن به 26 نفر رسید.

علیرضا حقیقی،علیرضا بیرانوند،سوشا مکانی، رشید مظاهری، وریا غفوری، رامین رضاییان، پژمان منتظری، محمدحسین کنعانی، سید جلال حسینی، عزت الله پورغاز، احسان حاج صفی، میثم مجیدی، آندرانیک تیموریان، سعید عزت اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، امید عالیشاه، وحید امیری، سردار آزمون و مهدی طارمی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

این بازیکنان باید روز یکشنبه (5 مهر) ساعت 12 ظهر در هتل المپیک خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

ملی پوشان فوتبال ایران ششم مهر ماه جاری به دوبی سفر می کنند تا اردوی یک هفته ای را در این شهر برپا کنند.

این تیم دوازدهم مهرماه دوبی را به مقصد مسقط پایتخت عمان ترک خواهد کرد تا شانزدهم مهرماه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در آسیا به مصاف تیم ملی این کشور برود.

ملی پوشان فوتبال ایران هفدهم مهرماه به تهران باز خواهند گذشت تا چهار روز بعد در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی تهران مقابل تیم ملی ژاپن صف آرایی کنند.

هم اکنون تیم ملی فوتبال ایران با کسب 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های ملی عمان و گوام در صدر گروه چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز