خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر فوتبال در ایستگاه‌هفتم؛

تراکتورسازی صفر – پرسپولیس یک؛ پایان طلسم 14 ساله در تبریز/ تیم برانکو بالاخره برد

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۷۱۲

تقابل تیم‌های تونی و برانکو در تبریز با گل بنگستون به سود پایتخت‌نشین‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته هفتم لیگ برتر پانزدهم از ساعت 16:20 تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) در حضور 25 هزار تماشاگر با قضاوت محسن ترکی به مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو برنده این دیدار بودند.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، محمد ایران پوریان، شجاع خلیل‌زاده، الکساندر کارلوس، سینا عشوری(سروش رفیعی)، شاهین ثاقبی(سامان نریمان‌جهان)، فرید کریمی، بختیار رحمانی، آیان رمزی، آگوستو سزار و مهرداد بایرامی(حمزه یونس)

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضاییان، علیرضا نورمحمدی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه(رضا خالقی‌فر)، جری بنگستون( علی علیپور )، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی

نیمه نخست این دیدار اگرچه افت و خیز زیادی داشت ولی مهاجمان دو تیم راهی به دروازه‌ها پیدا نکردند تا بازی بدون گل مساوی به پایان نیمه برسد.

دقیقه 72 محسن ترکی برای پرسپولیس اعلام پنالتی کرد که با نظر برانکو بنگستون پشت این توپ ایستاد و برخلاف حرکت اخباری توپ را به توردروازه تبریزی‌ها دوخت تا سفیدهای تهرانی یک بر صفر پیش بیفتند. بنگستون بعد از گل کردن پنالتی جای خود را به علیپور داد.

پرسپولیس بعد از 14 سال در تبریز موفق شد به پیروزی برسد که این طلسم هم شکسته شد.

در نهایت بازی با تک گل بنگستون به سود پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان برانکو 7 امتیازی شده و با صعودی 3 پله ای به رده یازدهم جدول برسند. تراکتور هم با همان 10 امتیاز در رده دهم جای گرفته است.

برنامه بازی‌های باقی‌مانده هفته هفتم به این شرح است:

شنبه 4 مهر

نفت‌تهران - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 17:20

گسترش‌فولاد تبریز- استقلال‌اهواز، ساعت 17:30

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز