خبرگزاری کار ایران

پس از کسب عنوان هشتمی جام جهانی؛

ملی پوشان والیبال به ایران بازگشتند/ کواچ نیامد!

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۶۳۲

اعضای تیم ملی والیبال ایران پس از کسب عنوان هشتمی مسابقات جام جهانی به تهران بازگشتند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران که 13 شهریورماه تهران را برای حضور در جام جهانی سال 2015  به مقصد ژاپن ترک کرده بود، بعد از سفری 20 روزه به تهران بازگشت.

ملی پوشان والیبال ایران ساعت 30 دقیقه بامداد امروز (جمعه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند تا حضور ملی پوشان ایران در مسابقات والیبال برون مرزی در سال 94 به پایان رسیده باشد.

تیم ملی والیبال ایران در مدت حضور در جام جهانی 11 مسابقه برگزار کرد که 4 پیروزی و 7 شکست حاصل تلاش آنان در این رقابت ها بود.

شکست تیم های تونس، ونزوئلا، ژاپن و مصر چهار پیروزی ملی پوشان ایران در سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال بود.

همچنین شاگردان کواچ برابر تیم های آمریکا، لهستان، استرالیا، ایتالیا، آرژانتین، روسیه و کانادا مغلوب شدند تا با کسب رتبه هشتم به کار خود در جام جهانی پایان دهند.

سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال روز چهارشنبه با قهرمانی آمریکا به پایان رسید و تیم های ایتالیا و لهستان نیز سکوهای دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. تیم های آمریکا و ایتالیا سهمیه حضور در المپیک 2016 برزیل را در این رقابت ها به دست آوردند.

اعضای تیم ملی والیبال در شرایطی وارد تهران شد که اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی به ایران بازنگشت. هنوز دلیل نیامدن او به ایران مشخص نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز