خبرگزاری کار ایران

مسابقات ووشوی جام پارس-تهران؛

7 پیروزی و یک شکست برای سانداکاران ایران

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۲۰۹

سانداکاران ایران در آغاز پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی ووشوی جام پارس به 7 پیروزی و یک شکست دست یافتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی ووشوی جام پارس از صبح امروز با حضور نمایندگان کشورهای گرجستان، سوئد، پاکستان، افغانستان، عراق، روسیه، آمریکا، هنگ کنگ، ترکمنستان، فیلیپین، ارمنستان، اندونزی، قزاقستان، آذربایجان، ازبکستان، ویتنام، هند و ایران آغاز شد. ایران به عنوان میزبان این رقابت ها با دو تیم پارس جنوبی و منتخب ایران به مصاف رقیبان رفته است.

صبح امروز در وزن منهای 56 کیلوگرم بخش ساندا، مسعود انصاری از تیم منتخب‌ایران ابتدا نماینده افغانستان را شکست داد اما در ادامه برابر الکین امینوف از آذربایجان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در همین وزن، "علی بختیاری" از پارس‌جنوبی پس از استراحت در دور نخست مقابل سانداکار ارمنستانی پیروز شد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم، فرود ظفری از پارس جنوبی با کسب 2 پیروزی متوالی مقابل حریفانی از ویتنام و فیلیپن خود را به مرحله نیمه نهایی رساند. در همین وزن، عرفان آهنگریان از منتخب ایران نیز کار خود را با برتری مقابل رسلان پیرلایف از آذربایجان آغاز کرد.

در وزن منهای 65 کیلوگرم، جعفر شیرزاد از پارس‌جنوبی توانست در دور نخست بر حریفی از آذربایجان غلبه کند.

رقابت‌های نوبت عصر امروز در 2بخش ساندا و تالو از ساعت 16 آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز