خبرگزاری کار ایران

غرور سمت تیم ما نمی‌آید؛

خوراکچی: ابهت تاسیسات‌دریایی حالا کمتر شد/ با این بردها راضی نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۱۸۷

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: بازی ما و تاسیسات دریایی بازی باکیفیتی بود و بازیکنان بزرگ ما نتیجه خوبی را رقم زدند.

محمود خوراکچی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی ما و تاسیسات دریایی بازی بزرگی بود و بازیکنان بزرگ در این گونه بازیها نتیجه را رقم می زنند. احتمال برد با این نتیجه برای تاسیسات دریایی هم وجود داشت چون بازی باکیفیتی از 2 تیم شاهد بودیم اما سپهر محمدی دروازه بان ما فوق العاده ظاهر شد و بالاتر از سطح فوتسال دنیا گلری کرد و عملکرد خوب او اعتماد به نفس تیم ما را بالا برد و بچه های ما با تمرکز بیشتری بازی کردند.

سرمربی گیتی‌پسند متذکر شد: در این دیدار ما خوب دفاع کردیم و بهتر از آن حمله کردیم و می‌دانستیم تاسیسات دریایی بعد از دقیقه 30 افت بدنی دارد که بعد از دقیقه 30 فشار آوردیم و گلهای برتری مان را زدیم.

وی افزود: این شکست چیزی از ارزش های تیم قهرمان آسیا کم نمی‌کند و بزرگی تیم ما باعث شد تا این نتیجه رقم بخورد. بعد از باخت پرگل برگرداندن تیم بزرگ سخت است و فکر می کنم تاسیسات در ادامه کار به مشکل بخورد. با این نتیجه ابهت تاسیسات دریایی کمتر شد و تیم های دیگر به این خودباوری می رسند که می توانند تاسیسات را ببرند که همین مساله کار آنها را سخت می کند.

وی ادامه داد: مدیریت؛ کادر فنی و بازیکنان ما از این روزها زیاد دیده اند و به این بردها راضی نمی شوند و دچار غرور هم نخواهند شد چون هدف بزرگی داریم و سخت کار می کنیم تا بتوانیم به اهدافی که داریم برسیم. هیچ گاه غرور سمت تیم ما نمی آید و تیم های دیگر همواره جلوی ما انگیزه دارند و باید بهتر کار کنیم تا در بازیهای آینده نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی گیتی پسند اظهار داشت: از امروز برای بازی جلوی تیم خوب و ریشه دار فرش آرا در مشهد تمرین می کنیم و این بازی اگر سخت تر از تاسیسات نباشد راحت تر هم نیست و مثل بازی با تاسیسات است و با تمام توان به مشهد می رویم.

خوراکچی در پایان گفت: دیروز و در بازی با تاسیسات تماشاگران اصفهانی با فوتسال آشتی کردند و یک روز استثنایی را رقم زدند و با حمایت آنها بازیکنان ما انرژی مضاعف گرفتند و نتیجه خوبی گرفتیم. از هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه گیتی پسند تشکر می کنم چون در روز عدم نتیجه گیری تیم به کادر فنی اعتماد کردند و به کار ما اعتقاد داشتند و نتیجه اش را امروز دیدند. از کادر پزشکی تیم هم تشکر ویژه ای دارم که مصدومان ما را رساندند و توانستیم تاسیسات را با یک نتیجه خوب ببریم. همه عوامل باشگاه و تماشاگران بسیج شده بودند تا این بازی بزرگ را ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز