خبرگزاری کار ایران

در حاشیه ووشوی جام پارس؛

افشارزاده: ووشوی ایران جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارد/ جمع‌کردن 18 کشور سخت است

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۱۰۳

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت‌ورزش در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام پارس برگزاری این مسابقات را با حضور 18 کشور کار دشواری دانست.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام افشارزاده در حاشیه افتتاحیه مسابقات ووشوی جام‌پارس اظهار داشت: اقدام علی‌نژاد برای برگزاری مسابقات جام‌پارس با حضور 18 کشور قابل‌تقدیر است.

وی  افزود: خوشبختانه علی‌نژاد جایگاه‌خوبی در فدراسیون جهانی و آسیایی دارد. حضور 18 کشور در این مسابقات کار آسانی نیست. بنده تجربه کار اجرایی را دارم و می‌دانم جمع‌کردن 18 کشور در یک تورنمنت کار بسیار دشواری است.

افشارزاده درباره بودجه فدراسیون ووشو نیز گفت: ووشو از جمله فدراسیون‌هایی است که از طریق اسپانسر بخشی از بودجه خود را تامین می‌کند. این کار اتفاق بسیار خوبی است.

افشارزاده تصریح کرد: خوشبختانه ووشوی ایران در دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و برگزاری این رقابت‌ها برای تیم ملی خود ما نیز مفید است. شخصا از تمام تیم‌ها و ووشوکاران حاضر در این مسابقات تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که وزارت‌ورزش برای برگزاری این مسابقات چه کمکی کرده، گفت: مجموعه وزارت نهایت همکاری را برای برگزاری این مسابقات داشته و مسئولان وزارت‌ورزش ابتدا رشته‌هایی را که در المپیک حضور دارند در اولویت قرار داده و طبق آن بودجه را به فدراسیون‌ها می‌دهد.

افشارزاده همچنین در  پاسخ به این سوال که گویا سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی برای انتخابات این فدراسیون دست به تغییر روسای هیأت‌ها زده و آیا این موضوع مهندسی شده است یا خیر گفت: من در جریان این موضوع نیستیم. سجادی در این‌باره می‌تواند به شما پاسخ دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز