خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

الاهلی با 2 گل نفت ایران را حذف کرد/ وداع شاگردان منصوریان با آسیا

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۷۸۷

تیم فوتبال نفت تهران با شکست مقابل الاهلی امارات در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم نفت تهران که تنها نماینده فوتبال باشگاهی ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود امشب با نتیجه 2 بر یک مقابل الاهلی امارات تن به شکست داد و از راهیابی به نیمه نهایی این رقابت ها بازبماند.

شاگردان علیرضا منصوریان در بازی رفت در تهران با نتیجه یک بر صفر به این تیم اماراتی باخته بود.

برای الاهلی در این دیدار رودریگو دوس سانتوس و احمد خلیل به ترتیب در دقایق 26 و 47 (پنالتی) گلزنی کردند و وحید امیری تک گل نماینده ایران را در دقیقه 50 وارد دروازه حریف کرد. 

نفت تهران در حالی از گردونه رقابت ها حذف می‎شود که با توجه به هم‎ گروه نشدن با تیم ‏های مطرحی چون لخویای قطر و الهلال عربستان به نظر می‎رسید این تیم از بخت بهتری برای صعود به نیمه‎نهایی برخوردار خواهد بود. 

با این شرایط تیم الاهلی امارات در نیمه نهایی این مسابقات با الهلال عربستان دیدار می‎کند و گامبا اوزاکای ژاپن به مصاف گوانگژو اورگرانده چین خواهد رفت تا تکلیف تیم‎های فینالیست مشخص شود. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز