خبرگزاری کار ایران

دلم برای این جوان ها می سوزد؛

مایلی کهن: پرسپولیس را 3 ساله به من بدهند/کی روش برای تعطیلات به ایران می آید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس را 3 ساله به من بدهند حتی یک ریال هم پولی از دولت برای اداره این تیم دریافت نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مایلی کهن که با شبکه ورزش گفت و گو می کرد با بیان این مطلب افزود: بنده گوشت و پوست و زندگی و شغل و تحصیلاتم ورزش بوده و سال ها در تیم پرسپولیس بودم وبرای این تیم زحمت کشیدم و فکر می کنم به عنوان عضوی از خانواده پرسپولیس، شرایط لازم برای قبول  مسئولیت تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس را داشته باشم. 

مایلی کهن ادامه داد: سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش همه راه ها را برای واگذاری این باشگاه رفتند و این اتفاق نیفتاد. حالا آقایان برای 3 سال این تیم را به من بدهند و قول می دهم در این مدت حتی یک ریال هم از دولت پولی نگیرم.

سرمربی سابق تیم ملی تصریح کرد: در گذشته که زمین و ساخت و ساز در تهران ارزان بود باید یک ورزشگاه اختصاصی برای این تیم پرطرفدار ساخته می شد ولی مسئولان وقت سازمان تربیت بدنی در این زمینه کوتاهی کردند و حالا حتی با 200 میلیارد هم نمی شود ورزشگاه ساخت. 

مایلی کهن ورزشگاه درفشی فر را یکی نعمت های پرسپولیس عنوان کرد که در دوره مدیریت کاشانی در اختیار این تیم قرار گرفت، عنوان کرد و گفت: همین امکانات هم برای پرسپولیس نعمت است و باید خدا را شکر کرد که حداقل این ورزشگاه با امکاناتی که دارد در اختیار پرسپولیس است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره جمله ای که خطاب به کارلوس کی روش گفته بود او مدام به تعطیلات می رود، گفت: البته بهتر بود می گفتم او در تهران به تعطیلات می رود چرا که هر وقت او به تهران می آید به جای اینکه بیشتر بازی های لیگ و تیم ملی را زیر نظر بگیرد در تعطیلات است.

سرمربی اسبق تیم ملی یادآور شد: در جام جهانی در بین 4 تیم چهارم می شویم و آن را موفقیت قلمداد می کنیم، در حالی که ما یک مربی طراز اول دنیا را آوردیم که پیشرفت کنیم نه اینکه شکست بخوریم و بعد آن را برد تلقی کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در بخش پایانی سخنان خود گفت: مردم می دانند که من همواره از سر دلسوزی و حسن نیت حرف زدم و دلم برای جوان ها می سوزد وقتی می بینم استعداد آنهااینگونه هدر می رود. امیدوارم مسئولان برای یکبار هم که شده به حرف قدیمی های فوتبال و پرسپولیس توجه کنند.

کد خبر : ۳۰۵۷۸۴