خبرگزاری کار ایران

از جوانگرایی پشیمان نیستم؛

برانکو: برای بازیکنانم متاسفم/اشتباه داور اتفاق بزرگی بود

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۷۷۰

سرمربی پرسپولیس پس از شکست مقابل سایپا با بیان اینکه برای بازیکنانم متاسفم گفت: از هواداران عذرخواهی می کنم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست 2 بر یک برابر سایپا گفت: به تیم سایپا بابت این برد تبریک می گویم. همین طور از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم که آنها را مایوس کردیم چرا که آنها تمایل به پیروزی داشتند.

وی افزود: از طرفی متاسفم که وقتی می بازیم چهره بازیکنانم غمگین می شود. برای بازیکنان هم متاسفم. این بازی بود که ما موقعیت های زیادی داشتیم اما آنها را به گل تبدیل نکردیم. این مشکلی است که باید روی آن کار کنیم و این موقعیت ها را تبدیل به گل کنیم.

برانکو افزود: مقابل بازی محکم و دوندگی تیم حریف نتوانستیم راه حلی پیدا کنیم. توپ های زیادی را از دست دادیم که می توانستیم با مدیریت بهتر این توپ ها را رهبری کنیم. مواردی هم بود که باعث از دست رفتن پنالتی ما شد. همینطور پنالتی که حریف زد و جریان بازی را عوض کرد. طبیعی است وقتی می خواهید گل خورده را جبران کنید طبیعتا پشت سر شما خالی می شود و گل دوم را می خورید.

سرمربی پرسپولیس با تاکید بر اینکه بازیکنانش نشاط و کیفیت لازم را نداشتند گفت: قبول دارم که در سطح بازی های قبلی نبودیم. وقتی در فرم ایده آل بودیم به خاطر وقفه ای که در لیگ بوجود آمد کار ما متوقف شد و زمان نیاز داریم که به شرایط قبلی برگردیم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که پنالتی زن اول پرسپولیس چه کسی است گفت: پنالتی زن اول تیم ما مهدی طارمی است. او به اندازه کافی اعتماد به نفس دارد اما متاسفانه پنالتی اول را خیلی بد زد.

ایوانکوویچ در مورد درخواست هواداران برای زدن پنالتی توسط سوشا مکانی گفت: همانطور که گفتم طارمی پنالتی زن تیم ماست و با وجود اینکه درخواست هواداران را شنیدم اما بازهم به طارمی دادیم ضربه را بزند.

سرمربی پرسپولیس در مورد داوری این دیدار و ضربه پنالتی که علیه تیمش گرفته شد گفت: من هم شنیده ام که آن توپ به دست بازیکن ما نخورده است اما اگر واقعیت داشته باشد اتفاق بزرگی رخ داده است و داور تصمیم تاثیرگذاری گرفته است.

ایوانکوویچ در مورد رقم خوردن چهار شکست در شش بازی ابتدایی لیگ گفت: انتظار ما این نیست که باخت های مان ادامه داشته باشد. تلاش ما این است که بتوانیم با تمرینات بیشتر موقعیت خود را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پشیمان نیستید که بازیکنان باتجربه فصل گذشته را از دست داده اید و به جوانان میدان دادید گفت: اصلا از این موضوع پشیمان نیستم و از کار کردن با این بازیکنان لذت می برم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز