خبرگزاری کار ایران

درجلسه کمیته فنی واترپلو مطرح شد؛

بررسی نتایج ضعیف جوانان واترپلو در قزاقستان/قدردانی"لونزی" از تیم ایران!

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۷۳۱

جلسه کمیته فنی واترپلو با محوریت بررسی وضعیت تیم های ملی با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیته فنی واترپلو روز یک‌شنبه (۲۳ شهریور ۱۳۹۴) در محل فدراسیون شنا گرد هم آمدند و پیرامون مسائل این رشته ورزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه ابتدا درباره نتیجه تیم واترپلوی زیر ۲۰ سال در مسابقات قهرمانی جوانان جهان قزاقستان صحبت شد. سیروس طاهریان مدیرفنی تیم های ملی درباره این رقابت ها اظهار نظر کرد و نتیجه گیری بهتر در این قبیل مسابقات را منوط به سرمایه گذاری بیشتر و برگزاری اردوهای متعدد دانست.

او که به همراه تیم ملی به آلماتی سفر کرده بود از تشکر و قدردانی”جیانی لونزی” رئیس کمیته فنی واترپلو جهان از کادرفنی و تیم ملی ایران خبر داد.

در ادامه سایر اعضا دلایل نتیجه نگرفتن تیم را در این مسابقات بررسی و نظرات خود را بیان کردند.

در ادامه “الکساندر چیریچ” سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو برزرگسالان درباره جایگاه واترپلو ایران در آسیا صحبت کرد. او اعلام کرد هنوز نتیجه گیری نهایی دراین باره زود است و باید تمامی بازی ها به همراه کادرفنی آنالیز شود.

وی معتقد است در واترپلو آمار بسیار مهم است و نمی توان بدون آنالیز دقیق به نقاط ضعف و قوت تیم پی برد. او تیم واترپلو را به ارتش تشبیه کرد و گفت: “یک تیم باید همیشه تجهیزات داشته باشد و مدام تمرین کند.” او یکی از دلایل اختلاف واترپلوی ایران با جهان را مدرن شدن حریفان دانست و از اهدافش برای تغییر نحوه تمرین برای افزایش قدرت بدنی و بهبود شرایط تیم صحبت کرد.

پس از صحبت های “چیریچ” نوبت به تیم ملی واترپلو زیر ۱۷ سال رسید. حمید شب انگیز سرمربی تیم ملی با ارائه گزارشی از شرایط آغاز اردوها و انتخاب بازیکنان صبحت کرد. وی در ادامه به مشکلات پیش رو این تیم و شرایط سایر تیم های آسیایی اشاره کرد و پیشنهاداتی برای زمانبندی اردوها ارائه کرد.

در این جلسه درباره برگزاری لیگ واترپلو زیر ۱۷ سال صحبت شد. 

در این جلسه نادر غفوری، محمدهادی بیک، سیروس طاهریان، حمید شب انگیز، منصور مهذب، علی اکبر شیریجیان و مونا علی وحید رضایی و الکساندر چیریچ حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز