خبرگزاری کار ایران

دامادی خبر داد؛

بررسی عملکرد تیم ملی والیبال در مجلس/ پرهیز از انتقادات احساسی

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۶۵۶

رئیس کمیته والیبال فراکسیون ورزش مجلس از بررسی کارشناسی عملکرد تیم ملی در مسابقات جام جهانی ژاپن خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه‌ملت، محمد دامادی با اشاره به شکست‌های ملی‌پوشان والیبال در مسابقات جام جهانی ژاپن گفت: باتوجه به اینکه مسابقات در حال پیگیری است، نباید برای بازیکنان استرس ایجاد کرد بلکه باید پس از این رقابت‌ها با برگزاری جلسات کارشناسانه دلایل کسب چنین نتایج ضعیفی را بررسی کرد.

نماینده مردم ساری در مجلس اضافه کرد: در مجموع عملکرد تیم ملی والیبال در چند سال اخیر خوب بوده و بازی‌های والیبال باعث شور و نشاط در جامعه شده است بنابراین الان نباید به صورت احساسی انتقاد کرد.

دامادی ادامه داد: والیبال ایران شرایط خوبی داشت و تیم‌های بزرگ دنیا را چه در خانه و چه خارج از خانه مغلوب کرده بود بنابراین با اتمام این مسابقات باید بررسی کارشناسی صورت گیرد و دراین‌باره صحبت کرد.

رئیس کمیته والیبال فراکسیون ورزش مجلس اظهار داشت: در کل این مسابقات دلیلی بر ضعف مدیریت فدراسیون نیست؛ اما انتظارات از این رشته در کشور بالاتر رفته است ولی به‌طور حتم فدراسیون برای مسابقات انتخابی المپیک سال آینده برنامه خاصی دارد و قطعا وضعیت بهتر خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در سیزدهمین دوره جام جهانی در ژاپن تاکنون با 2 پیروزی مقابل تیم‌های تونس و ونزوئلا و همچنین 4 شکست مقابل تیم‌های آرژانتین٬ لهستان٬ روسیه و ایتالیا جایگاه هفتم را دربین 12 تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها در اختیار دارد.

تیم ایران در دوره قبل این رقابت‌ها رتبه نهم را کسب کرده است. دو تیم برتر این رقابت ها به المپیک ریو صعود می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز