خبرگزاری کار ایران

کشتی با هادی من را خسته کرد؛

بلال ماخوف: دوست دارم در رشته‌های آزاد و فرنگی کشتی‌ بگیرم

کشتی‌گیر سنگین وزن روسیه گفت: از اینکه در هر دو رشته آزاد و فرنگی توانستم سهمیه المپیک را کسب کنم خوشحالم.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون کشتی، بلال ماخوف قهرمانی سنگین وزن کشتی آزاد و فرنگی روسیه که در رقابت های جهانی 2015 لاس وگاس آمریکا صاحب دو مدال برنز شد، گفت: به شخصه علاقه دارم در دو رشته آزاد و فرنگی به میدان بروم.

وی ادامه داد: البته برای مسابقات المپیک تصمیم با مسئولان است اما من می‌توانم با تمرین و آمادگی جسمانی بیشتر در دو رشته هم به میدان بروم.

بلال درباره شکست خود مقابل طاها آکگول ترک گفت: متأسفانه در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل حریف ایرانی بسیار خسته شدم و در دیدار با آکگول دیگر توانی برای مبارزه برای من نمانده بود.

وی تصریح کرد: این موضوع از چشمان دیگران پنهان نبود و باید بگویم در دیدار با آکگول ترکیه دیگر دست و پایم فرمان از من نمی‌گرفت بنابراین باید من را در این مورد درک کنید.

بلال درباره نتایج خود و کسب نکردن مدال طلا افزود: دنبال جبران شکست خود مقابل حریف ترک و کوبایی هستم و امیدوارم مسئولان این امکان را به من بدهند که بتوانم در آینده به مصاف این دو کشتی‌گیر بروم.

قهرمان کشتی آزاد جهان درباره شرایط آمادگی‌بدنی خود تصریح کرد: با کسب سهمیه المپیک، می‌توانم با خیال راحت شرایط جسمانی خود را بهبود داده و آماده حضور در رقابت‌های المپیک شوم.

وی در پایان درباره سوالی مبنی بر حضورش در مسابقات هنرهای رزمی خاطرنشان کرد: وقتی می‌توان در دو رشته آزاد و فرنگی روی تشک رفت چرا نشود در 3 رشته مبارزه کرد.

کد خبر : ۳۰۵۵۲۸