خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال- ژاپن؛

ایتالیا 3 - ایران صفر؛ زایتسف نفس ایران را برید/چهارمین شکست مردان کواچ

تیم ملی والیبال ایران ششمین دیدار خود را در رقابت های جام جهانی به ایتالیا واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت های جام جهانی در شهر اوزاکای ژاپن، به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه 3 بر صفر این دیدار را واگذار کرد.

تیم کشورمان در این دیدار با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 و 254 بر 21 مغلوب ایتالیا شد تا چهارمین شکست خود را در رقابت های جهانی تجربه کند.

در این ست ایتالیا با دفاع قدرتمند و عملکرد بهتر روی تور و بویژه نمایش عالی و هنرمندانه زایتسف بازیکن کارساز خود توانست ابتکار عمل را در دست بگیرد و برتری خود را دیکته کند.

تیم ایران در این دیدار با ترکیب معروف، میرزاجانپور، عبادی پور، غلامی، موسوی و غفور به مصاف حریف اروپایی خود رفت. تیم کشورمان در دفاع و حمله نمایش موفقی نداشت و نظیر دیدارهای گذشته نتوانست تغییری در روند بازی خود ایجاد کند تا ست اول را با اختلاف 5 امتیاز به حریف نامدار خود واگذار کند.

در ست دوم ایران شروع بهتری داشت و با دفاع و دریافت های خوب امتیازهای حساسی از ایتالیا گرفت. تغییر تاکتیک کواچ و جایگزینی مهدوی به جای معروف و استفاده ثابت از فرهاد قائمی هم در بازی بهتر ایران تاثیرگذار بود.

تیم کشورمان در این ست در امتیاز 13 با حریف برابر شد و تا امتیازهای پایانی برابر پیش رفت ولی بازهم هنرنمایی زایتسف در امتیازهای حساس باعث شد تیم کشورمان ست دوم را 25 بر 23 واگذار کند.

در ست سوم هم ضعف در توپ گیری و اشتباه در دفاع روی تور اجازه نداد تا برتری ابتدایی این ست حفظ شود و ایتالیا در نهایت با نمایش تماشایی زایتسف و امتیازهای حساسی که این بازیکن بدست آورد، توانست با برتری قاطع 3 بر صفر مقابل شاگردان کواچ به برتری دست یابد.

این چهارمین شکست تیم ایران در 6 مسابقه خود در رقابت های جام جهانی ژاپن بود.

کد خبر : ۳۰۵۵۲۶