خبرگزاری کار ایران

با پایان رقابت‌های جام‌جهانی کشتی؛

تیم ملی کشتی آزاد ایران به کشور بازگشت/ حاجی‌پور هم آمد

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۴۷۵

تیم کشتی آزاد ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت های قهرمانی جهان بامداد امروز چهارشنبه به همراه محسن حاجی پور از آمریکا به کشور بازگشت.

به گزارش ایرنا، تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از شرکت در رقابت های جام جهانی که در شهر  لاس وگاس آمریکا برگزار شد بامداد امروز به  کشور بازگشت.

تیم کشتی آزاد ایران دراین رقابت ها 2 مدال نقره توسط حسن رحیمی (57 کیلوگرم)، حسن یزدانی (70 کیلوگرم) و 2 مدال برنز توسط سید احمد محمدی (65 کیلوگرم) و علیرضا کریمی (86 کیلوگرم) و دو عنوان پنجمی توسط عباس طحان (97 کیلوگرم) وعلیرضا قاسمی (74 کیلوگرم) کسب کرد و با 48 امتیاز نایب قهرمان شد. تیم های روسیه وگرجستان نیز اول وسوم شدند.

آزادکاران کشورمان دراین رقابت ها از مجموع شش سهمیه المپیک توانست در وزن‌های 57، 65، 74، 86 و 97 سهمیه حضور درالمپیک را به دست آورند و تنها در وزن 125 کیلوگرم این امر محقق نشد.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن های57، 61، 65، 70، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم برگزار می شود و به غیر از وزن های 61 و 70 کیلوگرم، سایر وزن ها می توانند سهمیه المپیک برزیل را از آن خود کنند.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی سال 2015 جهان وکسب سهمیه المپیک روزهای 19 تا 22 شهریور در ورزشگاه آرلینس آرنا شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز