خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال- ژاپن؛

کواچ: بدون برد هیچ کاری نکرده‌ایم/امیدوارم با شکست ایتالیا دوباره شروع کنیم

سرمربی‌تیم ملی والیبال گفت: برای 6 مسابقه بعدی باید انگیزه خود را چند برابر بالا ببریم و امیدوارم با شکست ایتالیا دوباره شروع کنیم.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ پیش از ششمین مسابقه تیم ملی ایران در جام جهانی 2015 مقابل ایتالیا اظهار داشت: ایتالیا تاکنون نتایج خوبی در جام جهانی کسب کرده است و بازیکنان خوبی در پست های مختلف دارد. ایوان زایتسف و برخی دیگر از بازیکنان ایتالیا نیز سرویس های خوبی می زنند.

وی ادامه داد: مقابل ایتالیا هر چقدر هم خوب بازی کنیم، اما اگر نبریم هیچ کاری نکرده ایم. باید برای شش مسابقه بعدی انگیزه خود را چندین برابر بالا ببریم و برای کسب مدال تلاش کنیم. امیدوارم شکست ایتالیا نخستین گام ما در این راه باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد آخرین وضعیت شهرام محمودی خاطرنشان کرد: نباید تحت تاثیر یک بازیکن باشیم. باید توان تطبیق خود را با شرایط جدید داشته باشیم و در برابر تغییرات، آمادگی لازم را کسب کنیم. امیدوارم که وضعیت جسمانی او هر چه زودتر بهبود یابد و به جمع تیم بپیوندد. دکتر تیم هم همه تدابیر لازم را برای بهبودی او انجام داده است.

سیزدهمین دوره مسابقات جام جهانی والیبال با حضور 12 تیم از 17 شهریور ماه به میزبانی ژاپن آغاز شده است و به مدت 16 روز در پنج شهر این کشور پیگیری خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۵۳۵۰