خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم روند بردها را ادامه دهیم؛

برانکو:بازی سختی‌مقابل سایپا داریم /بازیکنانم نباید در گلزنی‌اشتباه کنند

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۳۳۷

سرمربی پرسپولیس گفت: در دیدار فردا ما انتظار یک بازی سخت مقابل سایپا داریم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار داشت: انتظار ما یک بازی سخت است. این تیم چند سال است با این بازیکنان بازی می‌کند. نکونام را هم دارد و علاوه بر این کادرفنی تیم هم مدت زیادی است تغییری نکرده با این وجود هدف ما پیروزی است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: با اینکه 2 جلسه تمرین داشتیم به جز حیدریه همه بازیکنان تیم آماد‌ه‌اند امروز بعد از تمرین ترکیب تیم مشخص خواهد شد.

برانکو درباره میانگین سنی بالای سایپا نسبت به سال گذشته گفت: تیم باتجربه امتیاز خاص خود را دارد و تیم جوان هم همین‌طور. بهترین ترکیب، تلفیق جوانی و تجربه است. تجربه‌ای که روی بازی و نتیجه‌ می‌تواند تاثیر داشته باشد که سایپا آن را دارد.

برانکو متذکر شد: متاسفانه ما فرصت‌های گل را راحت از دست می‌دهیم و بازیکنان ما اشتباه می‌کنند. بازیکنان به دلیل جوانی تحت‌ فشار هستند. این مسائل در نتیجه‌گیری تاثیر دارد.

وی درباره محسن مسلمان هم گفت: مسلمان این مدت خوب کار کرده و در تمرینات با تمرکز حاضر شده ولی باید صبور باشد. بازیکن باید مدام توانایی‌ خود را نشان دهد. البته در حال حاضر عالیشاه، احمدزاده و طارمی در اولویت‌اند.

برانکو در پایان تاکید کرد که تیمش کم کم دارد به شرایط استاندارد و ثبات می‌رسد و قصد دارند روند بردها را که از بازی مقابل فولاد آغاز شده ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز