خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال در ایستگاه ششم؛

پرسپولیس- سایپا؛ نبرد ویژه تئوریسین‌ها /ضیافت معلم و پروفسور در آزادی

مصاف پرسپولیس و سایپا دیداری است که سرخ ها برای فرار از مثلث قعرنشینان و نارنجی ها برای حضور در جمع مدعیان تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرونده هفته ششم رقابت های لیگ برتر فردا چهارشنبه با تک دیدار پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی بسته خواهد شد.

 مصاف دو مربی صاحب سبک و استراتژی لیگ برتر که همواره با تفکرات خاصی گام به میدان می گذارند در این دیدار از جذاب های ویژه دیدار فردا خواهد بود. 

سرخپوشان پرسپولیس که پس از 5 هفته با پیروزی بیرون از خانه مقابل فولاد خوزستان و سپس برتری مقابل پیکان در جام حذفی به نظر می رسد از بحران خارج شدند، در این دیدار نشان خواهند داد آیا توانسته اند به تیمی دلخواه و نتیجه گرا نزدیک شوند یا نه. 

پرسپولیس که به نظر می رسد با پیروزی های اخیر به آرامش نسبی رسیده و کادر فنی توانسته برنامه های تاکتیکی خود را در تیم جا بیندازد، برای فرار از جمع قعرنشینان تنها بدنبال 3 امتیاز دیدار با حریف خوش ترکیبی بنام سایپاست. 

برانکو - جلالی

سرخپوشان این روزها با مثلث زهردار طارمی، عالیشاه و نوروزی در کنار حرکات سرعتی و پابه توپ فرشاد احمدزاده برای هر خط دفاعی درسرساز هستند و تحرک خوبی به خط حمله پرسپولیس بخشیدند و اگر این امواج تهاجمی با استحکام خط دفاعی و دروازه بان این تیم همراه شود، روز سختی در انتظار سایپا و شاگردان آقا معلم خواهد بود.

در مقابل سایپا با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه امسال به گفته مجید جلالی هدف‌های بزرگی را در لیگ نشانه رفته و قصد دارد در جمع مدعیان برای بهترین نتیجه تلاش کند. نارنجی پوشان هرچند در آخرین دیدار خود شکست خانگی تلخی را مقابل سپاهان صدرنشین متحمل شدند ولی قطعا این شکست را فراموش کردند و در بازی فردا برای جبران این باخت انگیزه های متفاوتی دارند.

دوندگی و انسجام تیمی مهمترین فاکتور تیم مجید جلالی است که امسال بار تجربی بالاتری هم پیدا کرده اند و می دانند مقابل تیم های بزرگ چگونه بازی  کنند.

رویارویی جواد نکونام که سال ها در تیم ملی جزو شاگردان برانکو بود هم از دیگر جذابیت‌های این دیدار خواهد بود.

باید دید در نبرد اندیشه های دو مربی خوشفکر و صاحب سبک فوتبال کدام تیم رستگار می‌شود و می تواند در مسیر اوجگیری گام بردارد.

دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا ساعت 18:35  روز چهارشنبه به قضاوت احمد صالحی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۵۲۵۹