خبرگزاری کار ایران

بوکسور فرانسوی جانشین مشتزن بلغار شد؛

تغییر حریف روزبهانی در رقابت های APB

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۱۵۴

احسان روزبهانی نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در حالی برای دفاع از کمربند قهرمانی، در رقابت‌های APB راهی مسکو می‌شود که نماینده بلغارستان در این رقابت‌ها حضور نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، احسان روزبهانی نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس برای دفاع از کمربند قهرمانی خود در رقابت‌های APB بامداد فردا راهی مسکو می‌شود.

روزبهانی در حالی جمعه در چار چوب مسابقات APB باید به روی رینگ برود که قرار بود با نماینده بلغارستان مبارزه کند، اما حریف روزبهانی با توجه به مصدومیتی که در مسابقه قبل برایش پیش آماده بود، گویا هنوز به بهبودی کامل نرسیده است. به این ترتیب نماینده فرانسوی که روزبهانی در دوره قبل او را شکست داده بود روز جمعه قرار است با ستاره بوکس کشورمان مبارزه کند.

"بادرلینگ متئو" نماینده بوکس فرانسه قهرمانی اروپا را در کارنامه خود دارد، اما با تمام این صحبت‌ها روزبهانی دوره قبل این بوکسور را شکست داده بود.

پیش از این قرار بود مسابقات به میزبانی بلغارستان برگزار شود و به یک باره محل برگزاری این دوره از رقابت‌ها تغییر کرد و ونزوئلا میزبانی این رقابت‌ها را برعهده گرفت، اما در کمال ناباوری مسئولان فدراسیون جهانی (آیبا) محل این دیدار را برای چندمین بار تغییر دادند. حالا روزبهانی برای مبارزه با حریف فرانسوی بامداد فردا راهی روسیه می‌شود. مسابقات روز جمعه ساعت 19 به وقت مسکو برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز