خبرگزاری کار ایران

فوتبال جام حذفی؛

برانکو: نسبت به عملکرد ملی پوشان هشدار داده بودم/از تیم پیکان می ترسیدم

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۵۸۶

سرمربی تیم پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر پیکان گفت: نسبت به عملکرد بازیکنان ملی پوش هشدار داده بودم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: در بازی های جام حذفی ا همیشه مهمترین هدف برد است. به بازیکنانم تبریک می گویم که به این پیروزی دست پیدا کردند.

وی افزود: متاسفانه به خاطر ضعف در زدن ضربات آخر تا دقایق پایانی مشکل داشتیم. راضی هستم از اینکه این بازی را بردیم. من تجربه زیادی در این زمینه هم در تیم ملی و هم تیم باشگاهی دارم. هر وقت بازیکنان از تیم ملی به تیم باشگاهی برمی گردند همیشه در اولین مسابقه به مشکل برمی خورند. ما از دیروز بازیکنان ملی پوش را در اختیار داشتیم و چون از یک برنامه متفاوت وارد تیم می شوند از فرم و شرایط مسابقه خارج می شوند.

برانکو افزود: به همین خاطر من به بازیکنانم تذکر و هشدار داده بودم و می توانم بگویم که از این بازی ترس داشتیم. این ترس ما به خاطر تیمی بود که بعد از سقوط به لیگ دسته اول چیزی برای از دست دادن نداشت و مقاومت سنگینی برابر ما داشتند. طبیعی بود اگر گل دوم را می زدیم بازی آرامتر می شد اما به هر حال به بازیکنانم تبریک می گویم.

وی در مورد عملکرد محسن مسلمان در این بازی گفت: او بسیار عالی کار کرد و استحقاق حضور در این بازی را داشت. می دانم که این بازی برای او آسان نبود. بعد از یک مدت بازی نکردن او این میل را داشت که نشان دهد می تواند بازی کند و همین امر باعث استرس اش شده بود. من در این موارد نظر نمی دهم که راضی هستم یا نه اما وظیفه ایشان این است که بازهم تلاش کند و منتظر فرصت باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز