خبرگزاری کار ایران

مشکل ما نداشتن تجربه بین‌المللی است؛

طباطبایی: تیم امید صاحب شخصیت شده است/ برای صعود به المپیک می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۴۶۷

مربی تیم فوتبال امید ایران گفت: بعد از اردوی اروپا نگرش بازیکنان نسبت به فوتبال عوض شد و این تیم شخصیت و وجاهت خودش را پیدا کرد.

هادی طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اردویی که در اروپا داشتیم اردوی فوق العاده خوبی بود و امکانات مناسبی داشت. اردوی کاملا ورزشی داشتیم و همه چیز برای انجام تمرینات خیلی خوب مهیا بود. ما بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی داشتیم و تجربه جدیدی برای بچه های ما بود تا با تیم های اروپایی بازی کنند و نگرش آنها نسبت به فوتبال عوض شود.

وی افزود: کارمان برای صعود به المپیک خیلی سخت است اما نشدنی نیست. ما تلاش و برنامه ریزی داریم تا به هدف مان برسیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم. تیم امید ایران دارای شخصیت و وجاهت شده و کارکتر تیمی برای جنگیدن را به دست آورده‌اند.

وی ادامه داد: یک سری مشکلاتی داریم که باید برطرف شود تا نتایج خوبی بگیریم. مشکل اصلی ما کمبود تجربه بین‌المللی است و این مسئله تیم ما را اذیت می کند. حریفان ما تجربه بین المللی بالایی دارند و ما هم سعی کردیم با این اردوها تجربه بین المللی بچه ها را بالا ببریم و الان هم اوضاع ما از این نظر بد نیست.

طباطبایی در پایان و در مورد مصاحبه مایلی کهن علیه کی‌روش و مشکلاتی که بین تیم امید و بزرگسالان وجود دارد، گفت: در مورد مصاحبه مایلی‌کهن از خودشان بپرسید اما آنچه که در برنامه ما قرار دارد این است که سخت کار کنیم تا تیم سروسامان بگیرد. یک سری از بچه های ما همراه تیم بزرگسالان بودند و اولویت هم با تیم بزرگسالان است و این مسئله را به فال نیک می گیریم. در مسابقات غرب آسیا هم یک سری از بازیکنان همراه ما نیستند که برای ما یک چالش است اما مطابق همین مشکلات و چالش ها برنامه ریزی می کنیم تا بهترین اتفاق بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز