خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا

شکست بدموقع طحان مقابل اسنایدر امریکایی/ دومین فینال هم پرید!

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۳۲۰

آزادکار وزن 97 کیلوگرم کشورمان پای فینال به اسنایدر امریکایی باخت تابخت طلایی شدن را از دست بدهد.

در روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در شهر لاس وگاس آمریکا، عباس طحان در اولین تجربه حضور در رقابت های جهانی مقابل اسنایدر امریکایی پای فینال شکست خورد تا شانس طلایی شدن را از دست بدهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 97 کیلوگرم عباس طحان در دور اول مقابل جوزف جالوویار از اسلوواکی با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم ژئو ژانگ از چین نفر پنجم آسیا را 11 بر صفر شکست داد و راهی دور سوم شد.

طحان در این مرحله مقابل ابراهیم بلوکباشی از ترکیه با نتیجه 12 بر 2 به برتری رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی در مبارزه با موسی یف ازقرقیزستان قهرمان آسیا و نفر دوم بازی های آسیایی در حالی که تا 15 ثانیه پایانی با نتیجه 4 بر صفر عقب بود، درلحظات پایانی با نتیجه 4 بر 4 به برتری دست یافت و علاوه بر حضور در مرحله نیمه نهایی سهمیه حضور در المپیک را نیز کسب کرد.

طحان در مرحله نیمه نهایی مقابل فردریک اسنایدر از آمریکا با نتیجه 3 بر 6 باخت و راهی دیدار رده بندی شد.

پیش از این علیرضا کریمی هم مقابل حریف روس خود پای فینال شکست خورد تا به دیدار رده بندی برسد.

البته بهنام احسان پور نماینده سوم ما در روز دوم هم همان کشتی نخست مقابل حریف اوکراینی خود شکست خورد تا با حذف این اوکراینی، احسان پور هم خیلی زود با رقابت های قهرمانی جهان وداع کرد.

اسامی فینالیست های 3 وزن دوم به این شرح است:

61 کیلوگرم: نومین باتبولد از مغولستان و حاجی علی یف از آذربایجان

86 کیلوگرم: سلیم یاشار از ترکیه و عبدالرشید سعداله یف از روسیه

97 کیلوگرم: اسنایدر از آمریکا و عبدالسلام گادیسوف از روسیه

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز