خبرگزاری کار ایران

شناختی از شهرداری سمنان ندارم؛

مظلومی: جام حذفی جای اشتباه کردن نیست/اختلافی با افشارزاده ندارم

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۱۷۲

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: جام حذفی برای هیچ تیمی جای اشتباه نیست، چرا که یک اشتباه باعث می شود از جام کنار برویم.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با شهرداری سمنان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ضمن بیان این مطلب افزود: فردا با یک تیم ناشناخته مسابقه داریم که برای ما قابل احترام هستند و برای مردم خوب سمنان نیز احترام قائلیم.

وی اظهار داشت: اما استقلال تیم بزرگی است که در جام حذفی می تواند در کوتاه ترین راه با پنج مسابقه به آسیا برسد.

وی گفت: هر چند در ادامه مسابقات کمبودهایی داریم و در دیدار مقابل استقلال اهواز 8 بازیکن را در اختیار نداشتیم، اما در تعطیلات لیگ اردوی خوبی برگزار کردیم و امیدواریم که با ملحق شدن بازیکنان تیم امید و تیم ملی بتوانیم تیم را برای دیدار فردا آماده کنیم زیرا قصد داریم از این مرحله صعود کنیم.

مظلومی گفت: تنها محروم تیم ما جاسم کرار است که براساس حکم صادر شده، او در 3 دیدار نمی تواند ما را همراهی کند و در دیدار فردا بازیکن مصدوم هم نداریم.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به بازی روز سه شنبه آینده مقابل گسترش فولاد بازیکنان وقت ریکاوری دارند یا خیر؟ بیان داشت: با برنامه ریزی، بازیکنان را برای دیدار با گسترش فولاد آماده می کنیم و البته ما سه دیدار در فواصل زمانی کم خواهیم داشت که امیدوارم در این فرصت محدود بازیکنان بتوانند در شرایط سخت به تیم کمک کنند.

سرمربی استقلال تهران درباره ریسک استفاده از بازیکنان تیم امید در دیدار فردا مقابل شهرداری سمنان بیان داشت: در ابتدا باید بازیکنان در کنار یکدیگر هماهنگ باشند و تا جایی که امکان داشته باشد سعی می کنیم به بازیکنان تیم امید استراحت بدهیم.

وی درباره کرار و اختلاف با مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: موضوع جاسم کرار سبب شده که حساسیت زیادی روی او وجود داشته باشد و اگر بازیکن دیگری بود این حساسیت وجود نداشت. من نیز با مدیرعامل باشگاه هیچگونه اختلافی ندارم؛ بلکه مطیع هیات مدیره و مدیریت باشگاه هستم و بعد از اتفاق پیش آمده طی یک نامه رسمی کرار را در اختیار باشگاه قرار دادم تا به مشکلات انضباطی وی رسیدگی شود.

مظلومی اضافه کرد: اختیارات من در حیطه فنی و مستطیل سبز است و اجازه دخالت به هیچ فردی را نمی دهم، اما به شرایط مدیریتی باشگاه احترام می گذارم و بازیکنان تیم نیز خواستار بخشش این بازیکن با اعمال جریمه شدند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص شناخت از تیم شهرداری سمنان نیز گفت: شناخت خاصی از این تیم نداریم و باید یک نیمه بازی را ببینم تا از این تیم شناخت پیدا کنیم.

دیدار تیم های استقلال با شهرداری سمنان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاههای کشور (گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر) روز جمعه 20 شهریور ساعت18:40 در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز