خبرگزاری کار ایران

واترپلوی قهرمانی جوانان جهان- آلماتی؛

مصاف ایران و آفریقا برای جایگاه هفدهم/نبرد قعرنشینان برای اولین برد

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۱۷۱

تیم واترپلوی جوانان ایران در آخرین دیدار خود برای کسب رده هفدهم مسابقات جهانی فردا به مصاف آفریقای جنوبی دیگر تیم بدون برد این رقابت ها خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم واترپلوی جوانان ایران در پنجمین دیدار خود در هجدهمین دوره رقابت های واترپلوی جوانان جهان که در شهر آلماتی قزاقستان جریان دارد، از ساعت 9 صبح فردا جمعه به مصاف آفریقای جنوبی خواهد رفت و برای جایگاه هفدهمی جهان تلاش خواهد کرد. 

تیم واترپلوی جوانان کشورمان که در 4 مسابقه قبلی خود به ترتیب مقابل تیم های صربستان، استرالیا، مکزیک و چین مغلوب شده امیدوار است تا با شکست ضعیف ترین تیم این دوره از مسابقات حداقل در رده هفدهم جهان بایستد و عنوان سال گذشته خود را تکرار کند. تیم جوانان تاکنون در رقابت های جهانی 37 گل به ثمر رسانده و 67 گل دریافت کرده است.

آفریقای جنوبی هم در دیدارهای قبلی خود مقابل کرواسی، مونته نگرو ، مصر و ازبکستان تن به شکست داده و برای پیروزی در آخرین دیدار رقابت های جهانی تلاش خواهد کرد. این تیم در 4 مسابقه قبلی خود 99 گل دریافت کرده و 36 گل به ثمر رسانده است.

دو تیم جوانان ایران و آفریقای جنوبی پیش از آغاز رقابت های جهانی هم در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این مسابقه تمرینی در وقت 15 دقیقه ای با تساوی 3-3 به پایان رسید. 

تیم جوانان کشورمان سال گذشته هم در آخرین دیدار رقابت های جهانی ترکیه به مصاف آفریقای جنوبی رفت و با برتری 9 بر 8 مقابل نماینده دوم آفریقا در جایگاه هفدهم جهان قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز