خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی والیبال- ژاپن؛

سانتیلی: ایتالیا به دروان اوج خود بازگشته است

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: والیبال ایتالیا دوباره به دوران اوج خود بازگشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، روبرتو سانتیلی پس از شکست شاگردانش برابر ایتالیا در نشست خبری افزود: دریافت های ضعیف و اشتباهات زیاد بازیکنانم باعث شد تا ایتالیا به دومین برد خود در این مسابقات دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: ما نتوانستیم در این مسابقه از امتیاز 20 عبور کنیم و به آسانی می توان فهمید دلیل باختمان چه بوده است. ایتالیا با سرعت متفاوتی بازی کرد. ما اشتباهات راحتی مرتکب می شدیم و تاوان دریافت های بد را دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: باید به فکر بازی فردا باشیم. باید آهنگ بازی را در دست بگیریم. مطمئنم ما توانایی برگشت به مسابقات را داریم و فردا می تواند شروع تازه ای برای تیم ما باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا نیز در این نشست خبری گفت: باید تاکید کنم که بازیکنانم با آمادگی خوبی به این مسابقات آمده اند. مسابقه دیروز را بازبینی کردیم و به همه هدف هایمان در این مسابقه دست یافتیم.

جیان لورنزو بلنجینی تصریح کرد: پاس های استرالیا در دست دوم بسیار خوب بود و برایمان مشکلاتی ایجاد کرد. اما در نهایت توانستیم خوب بازی کنیم و برنده این دیدار باشیم.

سرگروه تیم ملی والیبال ایتالیا نیز در این نشست خبری گفت: ما مثل بازی دیروز خوب بازی کردیم و عملکرد بی نقصی داشتیم. همگی شاهد چند رالی طولانی در ست دوم بودیم. در نهایت توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم و با اعتماد به نفس بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرگروه تیم ملی والیبال استرالیا گفت: بازی سختی بود. حملاتمان نا امید کننده بود. باید به خودمان فکر کنیم و روی اشتباهاتمان متمرکز شویم. همه تیم ها در اینجا در سطح بالا هستند و اگر نتوانیم گام به گام پیش برویم مسابقات برایمان بسیار سخت خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایتالیا در آغاز دومین روز جام جهانی موفق به کسب پیروزی برابر استرالیا شد تا دومین پیروزی خود را در این رقابت ها به دست آورد.

کد خبر : ۳۰۳۸۵۵