خبرگزاری کار ایران

ایزدی و خدابنده به ترکیه می‌روند؛

ترکیب 2 نفره تیم زنان تکواندو در مرحله‌دوم گرندپریکس

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۵۳۳

با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو، ایزدی و خدابنده، تکواندوکاران تیم زنان کشورمان در مرحله دوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015 هستند.

به گزارش ایلنا، مرحله دوم مسابقات گرندپریکس (G4) در سال 2015 از 27 شهریورماه به مدت 3 روز به میزبانی "سامسون" ترکیه برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه زنان با 2 تکواندوکار به مصاف رقبایش می رود.

شکرانه ایزدی و اکرم خدابنده دو تکواندوکار کشورمان هستند که به ترتیب با رنکینگ 20 و 31 از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، جواز حضور در مسابقات ترکیه را بدست آوردند.

باتوجه به اینکه 32 تکواندوکار حاضر در مرحله دوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015 با رنکینگ ماه آگوست از سوی فدراسیون جهانی به این رقابت‌ها دعوت شده‌اند، کیمیا علیزاده تا بدین لحظه جواز حضور در این مسابقات را کسب نکرده است.

علیزاده، در رنکینگ ماه آگوست وزن 57- کیلوگرم زنان در جایگاه چهل و دوم قرار داشت و باید همچنان منتظر انصراف تکواندوکاران وزن‌دوم المپیکی زنان بماند تا بتواند مجوز حضور در این رقابت‌ها را همچون مسابقات گرندپریکس مسکو بدست آورد.

مسابقات گرندپریکس G4 است و به دارندگان مدال طلا 40 امتیاز، نقره 24 امتیاز و برنز 14.4 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک در راستای کسب سهمیه ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز