خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

سوریان، بیابانگرد، قادریان و علیاری حریفان خود را شناختند

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۴۳۷

مراسم وزن‌کشی وزن های 59، 71، 80 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی رقابت های قهرمانی جهان آمریکا برگزار شد و سوریان، بیابانگرد، قادریان و علیاری حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایلنا، رقابت های چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه آرلینس آرنا شهرلاس وگاس آمریکا آغاز می شود.

در وزن 59 کیلوگرم که 44 نفر وزن کشی کردند، حمید سوریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف روبیر از ونزوئلا می رود. وی در صورت برتری در دور سوم با برنده مسابقه هاکی نبی از فنلاند و وسلیو از پورتوریکو روبرو می شود.

روشن بایراموف (نقره المپیک 2008- 2012- دارنده مدال طلا، نقره و برنز جهان) از آذربایجان، وول چول یون (قهرمان سال 2013 جهان) از کره شمالی، می کیلادزه از گرجستان، آرسن ارالیف از قرقیزستان و نمایندگان مجارستان و اوکراین در گروه سوریان هستند.

در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور اول به مصاف الکساندر ماکسی موویچ از صربستان می رود. وی در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار ماتیاس از آلمان و کارلسن از نروژ روبرو می شود. در این وزن 31 نفر وزن کشی کرده اند. و کشتی گیران کرواسی، بلغارستان، قزاقستان، گرجستان، اوکراین و ازبکستان در گروه نماینده ایران هستند.

در وزن 80 کیلوگرم که 28 نفر وزن کشی کردند، یوسف قادریان پس از استراحت در دور نخست به مصاف اسچیف از کشور ساموآ می رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار جیم هین هیوک از کره جنوبی و زید از مراکش مسابقه می دهد.

کشتی گیران لیتوانی، بلاروس، ژاپن، آمریکا، و قزاقستان در گروه قادریان هستند.

در وزن 130 کیلوگرم مهدی علیاری در دور نخست با بالینت لام کشتی گیر مطرح مجارستانی روبرو می شود و در صورت برتری در دور دوم با صباح شریعتی از آذربایجان مسابقه می‌دهد. 29 نفر در این وزن بروی باسکول رفته اند و رضا کایالپ از ترکیه، گوچوشویلی از بلاروس، و نیکولوف از بلغارستان در گروه نماینده ایران هستند.

پنجاه و هفتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی سال 2015 جهان و کسب سهمیه المپیک 2016 ریو روزهای 15 تا 19 شهریور در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز