خبرگزاری کار ایران

در رقابت های قهرمانی کشور؛

تفنگداران تهران بر سکوی قهرمانی ایستادند/دومین قهرمانی برای پایتخت‌نشین‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۲۲۱

پس از قهرمانی تیم تراپ تهران در دهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور، اینبار مردان تراپ دوبل پایتخت نیز به آئین هم تیمی‌های خود وفادار ماندند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

به گزارش ایلنا، مسابقات تراپ دوبل قهرمانی کشور در بخش مردان در 5 راند و طی یک روز با حضور ورزشکاران این رشته مهیج از سراسر کشور، برگزار شد و تیم تهران با امتیاز 374 مقتدرانه در مکان نخست ایستاد، اصفهان با امتیاز 268 دوم شد و کرمان با امتیاز 266 مدال برنز را به خود اختصاص داد.

بر همین اساس در پایان راند پنجم 6 تیرانداز برتر  (مسعودعزیزیان با امتیاز ۱۳۰ از تهران، سیاوش خوشنویس با امتیاز ۱۲۷ از تهران، سعید صدری با امتیاز ۱۲۱ از آذربایجان غربی، امیرچاووشی با امتیاز ۱۱۷ از تهران، علی زارعی با امتیاز ۱۰۳ از اصفهان و رضا مصطفی پور با امتیاز ۹۹ از مازندران ) فینالیست این مسابقات شدند.

در مرحله فینال نیز سیاوش خوشنویس از تهران در سکوی اول ایستاد ، امیر چاووشی پایتخت نشین نقره ایی شد و مسعود عزیزیان در جایگاه چهارم جای گرفت.

دهمین دوره مسابقات اهداف پروازی قهرمانی کشور از ۱۲ لغایت ۱۶ شهریورماه به مدت ۴ روز و در رشته تراپ، تراپ دوبل و اسکیت در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز