خبرگزاری کار ایران

انگیزه بازیکنان بیشتر از خستگی‌شان است؛

غفور: رویارویی با ولاسکو به تیم انگیزه می‌دهد/کار سختی مقابل آرژانتین داریم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان بسیار خسته هستند، اما انگیزه بالایی دارند و می توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند.

به گزارش ایلنا، امیر غفور پس از برگزاری نخستین جلسه تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین شرایط خودش و سایر بازیکنان اظهار داشت: با وجود اینکه چمدانم به ژاپن نرسیده، اما مشکلی برای تمرینات ندارم، چرا که خوش خبر بسیار تلاش کرد تا لوازم اولیه را برایم تهیه کند.

وی ادامه داد: متاسفانه برای رسیدن به ژاپن اصلاً شرایط خوبی نداشتیم و در این کشور هم مسئولان برگزاری مسابقات امکانات خوبی را در اختیار ما قرار ندادند. در حالی که حدود 30 ساعت دیگر با آرژانتین بازی داریم، اما تاکنون تنها یک جلسه تمرین توپی داشتیم که آن هم در سالن اصلی مسابقات نبود.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از یک سفر طولانی نیاز به ریکاوری خوبی داشتیم که متاسفانه انجام نشد و بازیکنان کمی خسته هستند، اما هدف خیلی بزرگی داریم که به ما انگیزه می‌دهد و فکر می‌کنم انگیزه بازیکنان بیشتر از خستگی‌شان باشد. امیدوارم شروع خیلی خوبی داشته باشیم و در ادامه بتوانیم برای هر تیمی مشکل ساز شویم.

غفور با بیان اینکه انگیزه زیادی برای مسابقات داریم، خاطرنشان کرد: رویارویی با تیمی که سرمربی اش سه سال در ایران کار کرده آن هم در روز نخست مسابقات به ما انگیزه مضاعفی می دهد. شک ندارم که این بار کارمان مقابل آرژانتین سخت‌تر خواهد بود و فکر می کنم تیمی که از نظر روانی در شرایط بهتری باشد می تواند به برتری برسد.

کد خبر : ۳۰۳۱۲۸