خبرگزاری کار ایران

عبادی پور:

استرسی بابت حضور ولاسکو روی نیمکت تیم حریف نداریم/ اهمیتی به حواشی نمی‌دهیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی اول همیشه مهم است. بازیکنان ایران حرفه ای شده اند و استرسی بابت حضور ولاسکو روی نیمکت آرژانتین ندارند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد عبادی پور پس از برگزاری نخستین جلسه تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران درخصوص آخرین شرایط خودش و سایر بازیکنان اظهار داشت: خوشبختانه بعد از یک سفر طولانی و سخت در شرایط خوبی قرار گرفته ایم. بازیکنان در تمرین توپی امروز نشان دادند که چقدر انگیزه دارند و با تمام سختی هایی که ایجاد شده است به ژاپن آمده اند تا دست پر به ایران بازگردند.

وی ادامه داد: ما اهداف بزرگی داریم و به کارشکنی ژاپنیها توجه نمی کنیم. آماده ایم تا در ژاپن سهمیه المپیک کسب کنیم و می دانم که با طرز فکری که بازیکنان دارند اهمیت چندانی به این موضوعات حاشیه ای نمی دهند. به نظر من ژاپنی ها عادت دارند که شرایط را برای ایران در مسابقات مختلف سخت کنند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با اشاره به حضور ولاسکو، سرمربی سابق تیم ایران روی نیمکت تیم آرژانتین خاطرنشان کرد: ما دیگر به این موضوعات فکر نمی کنیم و اصلاً استرسی از این بابت نداریم، چراکه تمام بازیکنان حرفه ای شده اند. آرژانتین هم مانند سایر تیم ها است و هیچ استرسی بابت حضور ولاسکو روی نیمکت تیم حریف نداریم. بدون شک بازی اول برای هر تیمی مهم و سرنوشت ساز است. تلاش می کنیم در بازی اول قدم محکمی برداریم تا بتوانیم تا انتهای مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم.

کد خبر : ۳۰۳۱۱۳