خبرگزاری کار ایران

برای المپیکی‌ها برنامه ویژه دارم؛

کیهانی: برای ریاست دوومیدانی 80 روز تلاش کردم/این دموکراتیک‌ترین انتخابات بود

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۰۳۷

رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی گفت: پیروزی در انتخابات فدراسیون نتیجه 80 روز تلاش شبانه روزی من بود.

به گزارش ایلنا، مجید کیهانی پس از پیروزی در انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اولویت کاری من بازی های المپیک 2016 ریو است و برای ورزشکارانی که سهمیه گرفته اند یا شانس کسب سهمیه دارند برنامه ویژه ای دارم.

وی در مورد احسان حدادی گفت: قبل از رسیدن به ریاست فدراسیون نیز برای حدادی برنامه داشتم و اگر او بخواهد حاضرم به روسیه بروم تا با چین بوخنسوف برای برعهده گرفتن مربیگریش مذاکره کنم زیرا اعتقاد دارم حدادی پتانسیل کسب طلای المپیک ریو را دارد.

کیهانی در مورد سخنان تیمور غیاثی پیشکسوت دوومیدانی که پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات گفته بود این انتخابات برای فدراسیون دوومیدانی یک فاجعه بود ، خاطر نشان کرد : به حاشیه ها نمی پردازم و درباره این موضوع موضعی ندارم. امیدوارم هر اتفاقی در مجمع افتاده فراموش شود چون مجید کیهانی به تنهایی نمی تواند فدراسیون را اداره کند.

وی ادامه داد: انتخابات امروز دموکراتیک ترین انتخابات فدراسیون دو و میدانی بود زیرا تعداد آرای نامزدها بسیار به هم نزدیک بود.

رییس جدید فدراسیون دو و میدانی در پاسخ به این سوال که آیا شما گزینه وزارت ورزش و جوانان در انتخابات بودید ، گفت: این موضوع را تکذیب می کنم . این رای نتیجه تلاش شبانه روزی من بود.

کیهانی گفت : نظر هر کس محترم است اما رای من به این دلیل کسب شد که 80 روز وقت گذاشتم و به مسایلی توجه کردم که کسی به آنها توجه نمی کرد.

مجید کیهانی امروز در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوو میدانی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز