خبرگزاری کار ایران

واترپلوی قهرمانی جوانان جهان- آلماتی؛

کریمی: مقابل قهرمان جهان شکست خوردیم/حیدری: بازی بسیار سختی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۰۰۲

دروازه بان تیم ملی واترپلو جوانان ایران پس از شکست مقابل صربستان گفت: مقابل تیمی که مدعی قهرمانی جهان است، شکست خوردیم.

به گزارش ایلنا، حامد کریمی دروازه بان تیم واترپلوی جوانان ایران پس از بازی مقابل صربستان گفت: دست تمامی بازیکنان درد نکند. بسیار خوب بازی کردیم. با تیمی بازی کردیم که بزرگسالان‌شان در کازان قهرمان جهان شده بودند و مهد واترپلوی جهان است.

کریمی افزود: خوب کار کردیم. همه بازیکنان مخصوصا خودم در این بازی تجربه خیلی خوبی بدست آوردیم. در این مسابقه مقابل بهترین بازیکن های نسل خودم بازی کردم و شوت های آنها را گرفتم. مطمئنا با این اتفاقات همه بازیکنان به سطح واترپلوی ایران پی بردندو متوجه شدند باید برای رسیدن به این تیم ها تلاش بیشتری کنیم.

کریمی ادامه داد: نتیجه بازی خوب بود. درست است که ۱۸ گل از دریافت کردیم اما همین تیم به مکزیک و استرالیا بین ۲۰ تا ۳۰ گل زد. امیدوارم بازی های بعدی را هم با همین قدرت و غیرت بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

دروازه بان تیم ملی درباره بازی پیش رو برابر استرالیا عنوان کرد: استرالیا هم تیم خوب و نسبتا قوی است. ما با تمام تلاش و قوت برای کسب بهترین نتیجه پیش می رویم.

حیدری: بازی بسیار سختی با صربستان داشتیم

بازیکن تیم واترپلوی جوانان ایران پس از قبول شکست از صربستان گفت: صربستان تیم بسیار قوی و از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است. در این دیدار هم بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند.

مهدی حیدری بازیکن تیم واترپلوی ایران پس از بازی مقابل صربستان گفت: بازی بسیار سخت و خوبی بود. بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند. تمامی دستورات کادر فنی را در استخر اجرا کردیم و خوشبختانه نتیجه ای که به دنبالش بودیم تا حد زیادی حاصل شد.

حیدری ادامه داد: همان‌طور که می دانید صربستان تیم بسیار قوی و از مدعیان عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات است. ما طبق نظر کادر فنی در اکثر دقایق بازی را آرام کردیم. هدف اصلی ما بیشتر کارهای دفاعی بود که از این حیث عملکرد قابل قبولی داشتیم. من هم از عملکرد شخصی خود راضیم. برای بازی اول خوب بود. چند بازی تدارکاتی پیش از این مسابقه داشتیم که تأثیر مثبتی بر عملکرد ما داشت.

وی در پایان درباره بازی فردا با استرالیا گفت: نوع بازی ما به تصمیم کادر فنی بر می گردد. استرالیا هم تیم پرقدرتی است. ما تمام تلاش خود را می کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. نتیجه ای که در شأن نام ایران باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز