خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال ۲۰۱۵ ؛

خوش خبر: ژاپنی‌ها با اعصاب و روان تیم ایران بازی کردند

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپنی ها با کارشکنی خود ضربه سختی به تیم ایران زدند و با اعصاب و روان تیم ایران بازی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران درخصوص کارشکنی چندباره ژاپنی ها اظهار داشت: در حالی که دو روز به شروع مسابقات تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی باقی مانده است، متاسفانه ژاپنی ها از دادن سالن توپی به تیم ایران خودداری کردند. سهوی یا عمدی بودن این موضوع اهمیت چندانی ندارد، اما مهم این است که ما مهمترین تمرین خود را از دست دادیم.

وی افزود: اعتراض خود را اعلام کرده و صحبت هایی انجام دادیم و ژاپنی ها تحت فشار قرار گرفتند. آنها با این کار خود ضربه سختی به تیم زدند و از همه مهمتر اینکه با اعصاب و روان تیم ایران بازی شد که این اتفاق را حتماً در جلسه امروز با مسئولان برگزار کننده مطرح می کنیم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: با تلاش هایی که انجام شد عصر امروز در یکی از سالن ها که قطعاً سالن اصلی مسابقه نخواهد بود تمرین می کنیم. تلاش خواهیم کرد با برگزاری یک جلسه تمرینی خوب آماده شویم و با تمام توان برای رسیدن به هدف خود بجنگیم.

کد خبر : ۳۰۲۸۶۵