خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال- ژاپن؛

اعتراض رسمی ایران به میزبان و فدراسیون بین المللی والیبال

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۷۳۶

سرپرست تیم ملی والیبال ایران نسبت به برنامه نامناسب سفر تیم ایران به ژاپن که از سوی فدراسیون بین المللی والیبال و ژاپن میزبان جام جهانی طراحی شده بود، اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران پس از سفری 30 ساعته به هاماماتسوی ژاپن رسید تا رقابت های خود در مرحله اول جام جهانی 2015 را برگزار کند. شرایط سفر ملی پوشان ایران برای رسیدن به ژاپن به گونه ای بود که اکثر بازیکنان با قرار گرفتن در شرایط سخت و نشستن طولانی مدت بر روی صندلی های هواپیما برای 11 ساعت مستمر و پیمودن سفری 5 ساعته با اتوبوس بسیار خسته شدند.

همین موضوع موجب شد تا مسئولان فدراسیون والیبال ایران نسبت به برنامه‌ریزی نامناسب ژاپنی ها اعتراض کنند.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران اعتراض رسمی خود را به مسئولان فدراسیون والیبال ژاپن و همچنین فدراسیون بین المللی والیبال اعلام کرد، چرا که با اندکی برنامه ریزی بهتر، مسیری که تیم ایران برای رسیدن به ژاپن در مدت 30 ساعت طی کرد، می‌توانست در حدود 16 ساعت طی شود که مسئولان ایران درخواست کردند، ضمن پاسخگویی در خصوص علت این موضوع، برای بازگشت تیم ملی به ایران این برنامه ریزی به صورت دقیق تر انجام شود.

تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی 2015 در کشور ژاپن، ساعت 5 بامداد روز جمعه عازم فرودگاه امام خمینی (ره) شد و سپس تهران را به مقصد توکیو ترک کرد. ملی پوشان ایران ابتدا به استانبول رفتند و پس از توقفی 4 ساعته با پروازی 11 و نیم ساعته عازم توکیو شدند و پس طی مسافتی حدوداً 5 ساعته با اتوبوس به هتل کونکورد در شهر هاماماتسو رسیدند.

سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال از روز سه شنبه 17 شهریورماه با حضور 12 تیم آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز